Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Nydelig bil, på utvendig er den jo mer eller mindre perfekt allerede, selv om andre felger og litt senk ikke hadde ødelagt noe Leppa skal også av Felger har jeg vel noen sett av, samt flett nytt KW vol.2 coilovers som også skal på etterhvert tenker jeg. Usikker på om det skjer i år.. Ble helt uvel når jeg så tankene dine, så jeg bestilte nye med nye lokk.. Hehe Åå? Ikke helt med her jeg nå....nye lokk på hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Dette høres veldig bra ut, men nå ser jeg fram til bilder av bilen altså Det er rart med det men nå jeg møter E30er som dette i trafikken så blir jeg riktig glad, er så godt å se de blir tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Bilder kommer sannsynligvis i morgen! Skal hente bilen i 5-6tiden, forhåpentligvis sammen med diohrvik som følgesvenn og E30-entusiast.! 4 øyne ser bedre enn to. Ja, det er jo ikke hverdagskost med en forholdsvis urørt E30 i slik tilstand. Gamle eier fortalte at han og dama hans kjørte på ferie i fjor. Hun kjørte Audien og han kjørte E30`n. Mange blikk fra folk i to sko, og spesielt mange tyske turister som ble stående lenge og se på bilen samt ta bilde av den Slike ting er sikkert moro og oppleve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Hadde vært morsomt om du kunne sende over noen på mail en gang Da har jeg dokumentasjon på når bilen kom til Norge, og i hvilken tilstand den var i... Jeg skal prøve å huske dette når jeg kommer hjem i dag. Kan samle alle bildene jeg har liggende rundt på PCen, så skal jeg finne ett sted jeg kan laste det opp. Sannsynligvis Dropbox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Høres supert ut Er på vei til Kristiansund nå, for å hente bilen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Da har jeg endelig fått hentet bilen! Bilen sto omtrent til forventningene, sett bort fra noen små ting. Lakken bærer også preg av å ha stått i ro i et års tid, så det trengs en skikkelig shine til for å få den tilbake i helt fin stand La ikke sjela i å ta bilder, da det var så inns inni H**V**E med mygg/knott at det var ikke rå å være ute!!! Uansett, her kommer i alle fra 3 nye bilder fra i sta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Gratulerer igjen! Må få tilbake rødfargen i blinkerne bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Nydelig jørgen Den er i gode hender nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Prakteksemplar En klassisk god gammel E30, to dører og 2,5 liters rekkesekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Nydelig! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Dra du til hel&%$# for en bil!! Nydelig e30:) Og som flere sier, den er i gode hender nå Det så man på din forje e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Gratulerer igjen! Må få tilbake rødfargen i blinkerne bak Takk for det! Hehe, vi får se etterhvert! Men har sett bilder med røde lykter ja, ikke dumt.! Nydelig jørgen Den er i gode hender nå ! Takk takk Magnus! Kommer vel litt mods som forhåpentligvis løfter den enda litt Prakteksemplar En klassisk god gammel E30, to dører og 2,5 liters rekkesekser Jah, motoren maler som en katt!! Ikke antydning til tikking, ingenting! Helt herlig Nydelig! Følger med her Takker! Dra du til hel&%$# for en bil!! Nydelig e30:) Og som flere sier, den er i gode hender nå Det så man på din forje e30 Takk takk! Håper og tror det ja..! Den forrige E30`n tror jeg nesten alltid vil være den som var den råeste E30`n jeg har eid..! Alltid hatt mere sansen for preface, så skal bli vanskelig (umuilg??) og toppe den med denne tror jeg.. Men vi får prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Gratulerer med ny E30 da! Utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Takk for det Tommen!! Vært ute og kjørt litt nå.. Fy flate for en tight og herlig bil å kjøre Har bestilt full utvendig shine med polering og lakkrens neste uke, slik at den forhåpentligvis skal skinne som den en gang gjorde til treffet neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 gratulerer igjenn, kjenner jeg gleder meg til å følge denne tråden videre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå