Sund.M3 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 ble gromt dette lit lavere bak så er du i mål, blir det e30meet i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Fargen på sentrene ble ihvertfall slik som jeg håpet på, skikkelig konge:) nå som du har lakkert leppe og skjørt, skulle du vel tatt den siste sorte delen, nederst på bakplata også, kanskje en del av planene ?Likte bildene jeg Tommis, hvorfor skal preface gummien være anderledes? sjekker dele nr nå Edit: Nedre gummien fåes i 5mm, 7,5mm og 10mm. Brukt fra e30 og tom e46 Ja, blir farge der også Marius Hehe, skal nok klare og justere riktig uten gummi tror jeg.. Må bare finne ut hva som er hensiktsmessig siden høyre side trenger 5,1mm mere justering opp for å oppnå samme høyre som venstre side.. Sikkert pga bensintank og batteri på venstre side av bagasjen Trenger vel ikke skrive hva jeg mener engang.. Må ta en dagstur til Smøla snart tror jeg! Velkommen skal du være Lars! ble gromt dette lit lavere bak så er du i mål, blir det e30meet i år? Takk takk! Ja, må få til noe mere bak ja. E30meet er egentlig ikke planen, da jeg er på jobb, men om jeg plutselig er hjemme og har anledning, så er det stor sjans for at jeg tar turen. Har sykt lyst i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 En virkelig clean E30, her er det ingenting å sette fingern på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Fy F... Jørgen dette er da vell helt max e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Enig i at det kanskje var litt i overkant, men det ser voldsomt tøft ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Er vel ikke rom for noe mere nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Da har jeg fått lakkert frontplate og bakplate i dag, slik at de står i stil med resten av bilen, sånn noenlunde. Glemte og ta bilder så klart, men her er bare møkkavær, så resultat kommer senere Finjustere høyde i morgen tenker jeg! I mellomtiden har dette skjedd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Før : Etter 5 strøk med plasti dip (8 bokser). Kunne godt hatt et par bokser til for å legge enda et strøk til på hver del. Her er det lagt 5 strøk, men etter ca 3 strøk så dekker den ikke stort mere, bare legger på mere tykkelse. Litt varierende farge, og litt gråtoning på noen plasser etter tørking. La så på et strøk til etter det, men heller ikke det dekket de små ulumskhetene. Men, i det store og hele et greit alternativ for fargebytte om man vil ha mulighet til å få den tilbake til orginal farge igjen Planen var og justere høyden på E30`n i dag, men det regner kattunger og 10l bøtter i dag, så foreløpig utsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Blei fett med hvit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Mmmm me like! Sort, hvitt og rødt er killer kombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ble mye feitere nå ja, rått:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Takk takk Fræsarn: Akkurat samme farge som er på dressen min, så nå står alt i stil;) Og bytta ut gråblå-fargen på hjelmen med matt sort og svart visir Jaa, enig Ohrvik! Vært ute en tur nå, men blåser jo så hinsides uti skjæra her, at må du ligge sidelengs! Vi må ta en tur når jeg kommer til KR med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Den ble fet Håper du klarer og holde den noenlunde hvit i lengden med plastidip da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 er med på den jeg, Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå