Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Fargen på sentrene ble ihvertfall slik som jeg håpet på, skikkelig konge:) nå som du har lakkert leppe og skjørt, skulle du vel tatt den siste sorte delen, nederst på bakplata også, kanskje en del av planene ?

Likte bildene jeg :)

Tommis, hvorfor skal preface gummien være anderledes? sjekker dele nr nå:P

Edit: Nedre gummien fåes i 5mm, 7,5mm og 10mm. Brukt fra e30 og tom e46

Ja, blir farge der også Marius :)

Hehe, skal nok klare og justere riktig uten gummi tror jeg.. Må bare finne ut hva som er hensiktsmessig siden høyre side trenger 5,1mm mere justering opp for å oppnå samme høyre som venstre side.. Sikkert pga bensintank og batteri på venstre side av bagasjen :)

Trenger vel ikke skrive hva jeg mener engang.. :P Må ta en dagstur til Smøla snart tror jeg! :D

:)

Velkommen skal du være Lars! :)

ble gromt dette :D lit lavere bak så er du i mål, blir det e30meet i år? :)

Takk takk! :) Ja, må få til noe mere bak ja. E30meet er egentlig ikke planen, da jeg er på jobb, men om jeg plutselig er hjemme og har anledning, så er det stor sjans for at jeg tar turen. Har sykt lyst i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lakkert frontplate og bakplate i dag, slik at de står i stil med resten av bilen, sånn noenlunde. Glemte og ta bilder så klart, men her er bare møkkavær, så resultat kommer senere :) Finjustere høyde i morgen tenker jeg!

I mellomtiden har dette skjedd:

378253_10152761414650156_265203751_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før :

ov0qpkmppznlko6hc1en.jpg

Etter 5 strøk med plasti dip (8 bokser).

4r7kdic3i5e5op5c95vy.jpg

aytlbb3kmgn4gfedv572.jpg

3xchbjbuqjj5jfg6pjse.jpg

Kunne godt hatt et par bokser til for å legge enda et strøk til på hver del. Her er det lagt 5 strøk, men etter ca 3 strøk så dekker den ikke stort mere, bare legger på mere tykkelse. Litt varierende farge, og litt gråtoning på noen plasser etter tørking. La så på et strøk til etter det, men heller ikke det dekket de små ulumskhetene. Men, i det store og hele et greit alternativ for fargebytte om man vil ha mulighet til å få den tilbake til orginal farge igjen :)

Planen var og justere høyden på E30`n i dag, men det regner kattunger og 10l bøtter i dag, så foreløpig utsatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk ;)

Fræsarn: Akkurat samme farge som er på dressen min, så nå står alt i stil;) Og bytta ut gråblå-fargen på hjelmen med matt sort og svart visir :mrgreen:

Jaa, enig Ohrvik! Vært ute en tur nå, men blåser jo så hinsides uti skjæra her, at må du ligge sidelengs! Vi må ta en tur når jeg kommer til KR med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...