Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

brevik: Kommer seg sakte men sikkert :)

Mårtybåy: Hehe, jada, men nei, i år blir det slik ;) Så får vi se til neste sesong om bilen og felgene fortsatt er i mine hender om de blir satt tilbake til det de er org, altså 9" foran og 9,5" bak i stedet for 9,5 og 10 som nå.:) Kaaanskje jeg klarer noen få mm ned foran, men det er ikke mye som skal til for at justeringsmutteren tar borti felgen nå, så da må evt hjelpefjæra av :) Tror jeg sier meg greit fornøyd med tingenes tilstand som de er pr i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Lars Gunnar :)

Hehe, har da alltids liggende noe sjæddåvvlain nede i kjelleren, Råger`n ;) Sammen med en strøkent sett med vipperuter til sidevinduene bak :mrgreen:

Hvor er "liker" knappen når man trenger den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice høyde på den nå! Denne her blir bare bedre og bedre, bra jobbet Jørgen! :mrgreen:

Ja, må begynne og bli noe nå :) Takk takk!

Hehe, har da alltids liggende noe sjæddåvvlain nede i kjelleren, Råger`n ;) Sammen med en strøkent sett med vipperuter til sidevinduene bak :mrgreen:

Hvor er "liker" knappen når man trenger den? :)

Hehe, gleder meg litt til vipperutene.. Skal ta det ila sommeren tenker jeg. Må kjøpe noen pakninger og finne ut hvordan det skal gjøres, slik at jeg ikke ødelegger hverken lakk rundt vinduer og innvendig! Har jo også den cruisekontrollen liggende som jeg har lyst til å montere ila sesongen:)

Det der blei pent og det :)

Takkåtakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, tror det er rimelig bein lem rundt 2-3timer før og etter flo :) Skal på Tustna i helga regner jeg med, så skal ta en tur bort til Tømmervågen for å sjekke der noen timer før eller etter flo. B-ferga er den minste, så den kan ha litt mye knekk på lemmen fra ferga. På Smøla har vi ny stor ferge og ny lang og brei fergelem nå, så der tror jeg det skal gå rimelig greit uansett :) Får vel bare ta av leppa før jeg kjører om bord om det blir for ille, men tipper d går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, tror det er rimelig bein lem rundt 2-3timer før og etter flo :) Skal på Tustna i helga regner jeg med, så skal ta en tur bort til Tømmervågen for å sjekke der noen timer før eller etter flo. B-ferga er den minste, så den kan ha litt mye knekk på lemmen fra ferga. På Smøla har vi ny stor ferge og ny lang og brei fergelem nå, så der tror jeg det skal gå rimelig greit uansett :) Får vel bare ta av leppa før jeg kjører om bord om det blir for ille, men tipper d går fint :)

''The everydaylife of a lowrider'' 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...