ZhilleN Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 få nå hjula en cm el no lengre inn og litt ned foran = knall +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 brevik: Kommer seg sakte men sikkert Mårtybåy: Hehe, jada, men nei, i år blir det slik Så får vi se til neste sesong om bilen og felgene fortsatt er i mine hender om de blir satt tilbake til det de er org, altså 9" foran og 9,5" bak i stedet for 9,5 og 10 som nå. Kaaanskje jeg klarer noen få mm ned foran, men det er ikke mye som skal til for at justeringsmutteren tar borti felgen nå, så da må evt hjelpefjæra av Tror jeg sier meg greit fornøyd med tingenes tilstand som de er pr i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Perfect fitment!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Knalltøft Nå må du bare plastidippe chromen rundt vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Takker Lars Gunnar Hehe, har da alltids liggende noe sjæddåvvlain nede i kjelleren, Råger`n Sammen med en strøkent sett med vipperuter til sidevinduene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Nice høyde på den nå! Denne her blir bare bedre og bedre, bra jobbet Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Takker Lars Gunnar Hehe, har da alltids liggende noe sjæddåvvlain nede i kjelleren, Råger`n Sammen med en strøkent sett med vipperuter til sidevinduene bak Hvor er "liker" knappen når man trenger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Det der blei pent og det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Nice høyde på den nå! Denne her blir bare bedre og bedre, bra jobbet Jørgen! Ja, må begynne og bli noe nå Takk takk! Hehe, har da alltids liggende noe sjæddåvvlain nede i kjelleren, Råger`n Sammen med en strøkent sett med vipperuter til sidevinduene bak Hvor er "liker" knappen når man trenger den? Hehe, gleder meg litt til vipperutene.. Skal ta det ila sommeren tenker jeg. Må kjøpe noen pakninger og finne ut hvordan det skal gjøres, slik at jeg ikke ødelegger hverken lakk rundt vinduer og innvendig! Har jo også den cruisekontrollen liggende som jeg har lyst til å montere ila sesongen:) Det der blei pent og det Takkåtakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 sa jeg at denne var feit? rått stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 blir bra dette jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Takk Henrik! Godt og høre Føler jeg nærmer meg noe nå ja, Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Nå ser det straks mye bedre ut ja Må planlegge ut i fra flo og fjære når du skal bort fra øya sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Jaaa, tror det er rimelig bein lem rundt 2-3timer før og etter flo Skal på Tustna i helga regner jeg med, så skal ta en tur bort til Tømmervågen for å sjekke der noen timer før eller etter flo. B-ferga er den minste, så den kan ha litt mye knekk på lemmen fra ferga. På Smøla har vi ny stor ferge og ny lang og brei fergelem nå, så der tror jeg det skal gå rimelig greit uansett Får vel bare ta av leppa før jeg kjører om bord om det blir for ille, men tipper d går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Jaaa, tror det er rimelig bein lem rundt 2-3timer før og etter flo Skal på Tustna i helga regner jeg med, så skal ta en tur bort til Tømmervågen for å sjekke der noen timer før eller etter flo. B-ferga er den minste, så den kan ha litt mye knekk på lemmen fra ferga. På Smøla har vi ny stor ferge og ny lang og brei fergelem nå, så der tror jeg det skal gå rimelig greit uansett Får vel bare ta av leppa før jeg kjører om bord om det blir for ille, men tipper d går fint ''The everydaylife of a lowrider'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå