Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Oh, det kan tenkes, brukte rikelig Måtte jo grise på såpass at det ble visende at det var produkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Ikke nødvendig Lite er nok! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Det skal husker til neste gang! Gjelder det alle? Er de drøye i bruk? Jeg følte den var lite drøy da jeg jobbet med den. Måtte liksom putte pad`n i boksen jevnlig for at det skulle legges en noenlunde OK hinne. Merket fort at området jeg jobba med ikke fikk noe særlig på seg ( så i alle fall ikke slik ut ), og at det vart tørt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Hehe, jeg synes 16" er perfekt på E30, og jeg merker at jeg begynner og legge detta Stanceworks/Slammed osv på hylla for hvert år som går.. Ang. voks, så skal jeg prøve 3M sin Performance finish, denne er billig og har hørt den funker utrolig bra, skal gi deg en tilbakemelding på den når jeg har fått prøvd denne 109 ,- for 473 ML på exint.no Swisswax autobahn bruker jeg også, meget fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Men har ikke du handla Swissvax shield? Eller bare noe jeg tror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Skjer ikke stort her om dagen, da huset står øverst på prioriteringslista, men helt fritt er det nok ikke. Har lenge vært ute etter å skaffe et sett med alternative felger. Dukket opp et sett med helt greie til salgs her på forumet for litt siden, så til slutt ble det handlet! BBS Krysseike-felger er noe enhver E30-eier bør ha på lager. Meg er intet unntak, da disse i mine øyne er "orginalhjula" til E30, sett bort i fra colakork-felgene Disse kommer til å være vinterhjul (LES: lagringshjul), slik at den ikke står på vinterlagring med OZ Futura-felgene. Her kommer litt bilder! Siden det pøsregner her, så fant jeg ut at den gamle solsenga alikevel kunne gjøre nytte for seg: [ Bilde ] Felgene var rimelig skitne da de kom, og bar preg av lang intervall siden sist vask. [ Bilde ] Gikk derfor på de med avfetting, lot det virke i 10-15min før jeg tok felgbørste og jobbet med. [ Bilde ] [ Bilde ] Baksidene så heller ikke veldig bra ut [ Bilde ] [ Bilde ] Her er noen foreløpige resultater. Må ta de en ny runde, da det er en del prikker jeg ikke helt får vekk. Usikker på hva jeg må bruke, eller om jeg må finne frem mere tålmod til å skrubbe [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Mangler som dere ser et BBS-emblem, så om noen har dette, send meg en PM. Videre planer for hjul er å file ned kankjøringer, pusse de lett ned og lakke de slik at de ser greie ut. Skal etter planen ikke bli noen utstillingsfelger, så finishen kommer ikke til å være 110% nå i første omgang. Takk for oppmerksomheten Di så jo mye bedre ut allerede etter en liten vask ! Tenker at di blir fine når du blir helt ferdig med dem:) Godt noen kan få bruk for mine gamle ting ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Hehe, jeg synes 16" er perfekt på E30, og jeg merker at jeg begynner og legge detta Stanceworks/Slammed osv på hylla for hvert år som går.. Ang. voks, så skal jeg prøve 3M sin Performance finish, denne er billig og har hørt den funker utrolig bra, skal gi deg en tilbakemelding på den når jeg har fått prøvd denne 109 ,- for 473 ML på exint.no Swisswax autobahn bruker jeg også, meget fornøyd med den Ja, synes 16" sitter bra om man har litt bredde.. Hehe, har sansen for den stilen enda her i alle fall.! Men det kan jo fort snu seg sikkert Ja, gjør gjerne det Skal få holde en stund den xXx`n nå, men må legge et lag før den ryker inn til lagring i vinter. Da blir det Autobahn ved neste bestilling av bilpleie! Men har ikke du handla Swissvax shield? Eller bare noe jeg tror. Har ikke handlet det nei Di så jo mye bedre ut allerede etter en liten vask ! Tenker at di blir fine når du blir helt ferdig med dem:) Godt noen kan få bruk for mine gamle ting ! Jada, absolutt! Må nok pusse de ned / sandblåses, legge i litt stålplast (om det gåtr) der hakkene er grove, å få på ny lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Shield er for bilen men autobahn er kung for felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 http://www.blocket.se/sodermanland/Gara ... m?ca=4&w=3 Satt å så litt på blocket, synes det var et bilde som jeg hadde sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Bra fræsarn Luxcy: Hehe, har sett det. Sendte han mail og spurte hvor han hadde tatt bildet fra, og om han hadde tillatelse til å bruke det i en annonse Han påsto at han ikke viste at dette var en "skandinavisk" bil, så han beklaget på det sterkeste Mest på gjøn fra min side for å se om han svarte, men han var faktisk såpass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Da har lokale medier fått snusen i at Madde og E28`n til Ståle har fått litt heder og ære i år, og siden vi ikke er veldig interessert i sport osv, så tenkte vi at det var en gylden mulighet til å vise at det er andre ting som også opptar ungdommen her ute i havgapet!Ikke alt i teksten som er skrevet er riktig, men det ville vel vært uvanlig journalistikk I alle fall, her er en helside om meg og Stale_H i lokalavisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Schtilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Fett! All PR er god PR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 på smøla hever de bilene bak Morro uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Ja, litt morsomt, selv om det bare er i en liten avis Hehe, ja, heve er vel det vi gjør ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå