Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Da kom det ramlende camberplater i posten her for noen dager siden! (Sorry Tynes994, jeg kjøpte nye på GS siden jeg skulle ha mere :oops: )

Fikk montert de på i kveld, og nå har jeg justert inn fremhjula ganske mye. Den ble bedre å kjøre med, søker mindre (den var ikke ille i utgangspunktet, bare så det er sagt), og etter å ha senket enda mere frem, sånn rundt omkring 6-8mm, så har jeg fult rattutslag uten å røre skjerm :mrgreen:

Her er noen forferdelige dårlige mobilbilder [-X

En del mere innom skjermen:

nkgrnezyx777xjknn78r.jpg

Litt lavere ble den også

9d03759p4b59xay4zfz6.jpg

Random

mc7t7xat7wyo32solm1j.jpg

vlidt6op13ey2icjabez.jpg

15b3lm2yk0sgfgs1hw8z.jpg

Litt planer videre er å rive ut fjortissbass`en i bagasjen, montere stabstag bak, kle kassen skikkelig og gjøre den litt penere. I samme slengen skal jeg bytte topplager bak også, siden jeg har nye forsterkede liggende.

Ny pakning på toppdekselet skal på, samt litt rengjøring ifb med slitt svetting derifra.
Har også planer om å ta ned eksosen som står på, og starte monteringa av komplett sebring med grenrør. Er kappet litt i grenrøret, så må sveises litt, samt at jeg er usikker på om preface-eksos passer rett oppi facelift. Den det skal nok gå bra.

Har også den cruisekontrollen liggende, samt vipperutene, så om det blir litt tid fremover, så har jeg lyst til å prioritere dette litt.. :)

Videre er det noen eksteriørdeler som trenger litt ouss som jeg har liggende, som kanskje skal på bilen etterhvert :) Henger også litt etter med oljeskift på alt som har olje i seg.

Til sensommeren/høsten skal jeg skifte reg.reim, strammer samt bytte kjøleveske var planen.
PKK står også for tur i oktober en gang, så da må vel krysseike-hjula være ferdig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde det, Marius! :)

Jaa, tok den ned 6-8mm ekstra etter at jeg monterte camberplatene! Men, nå bygger ikke IS-leppa så forferdelig mye ned, så den ser ikke skamlav ut på fronten, selv om felg sitter rimelig bra i buene nå.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...