Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Hyggelig å høre:) Har vært litt stille på fotofronten siste året, men har fått tilbake litt iveren igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Da kom det ramlende camberplater i posten her for noen dager siden! (Sorry Tynes994, jeg kjøpte nye på GS siden jeg skulle ha mere )Fikk montert de på i kveld, og nå har jeg justert inn fremhjula ganske mye. Den ble bedre å kjøre med, søker mindre (den var ikke ille i utgangspunktet, bare så det er sagt), og etter å ha senket enda mere frem, sånn rundt omkring 6-8mm, så har jeg fult rattutslag uten å røre skjerm Her er noen forferdelige dårlige mobilbilder En del mere innom skjermen:Litt lavere ble den ogsåRandomLitt planer videre er å rive ut fjortissbass`en i bagasjen, montere stabstag bak, kle kassen skikkelig og gjøre den litt penere. I samme slengen skal jeg bytte topplager bak også, siden jeg har nye forsterkede liggende.Ny pakning på toppdekselet skal på, samt litt rengjøring ifb med slitt svetting derifra.Har også planer om å ta ned eksosen som står på, og starte monteringa av komplett sebring med grenrør. Er kappet litt i grenrøret, så må sveises litt, samt at jeg er usikker på om preface-eksos passer rett oppi facelift. Den det skal nok gå bra.Har også den cruisekontrollen liggende, samt vipperutene, så om det blir litt tid fremover, så har jeg lyst til å prioritere dette litt.. Videre er det noen eksteriørdeler som trenger litt ouss som jeg har liggende, som kanskje skal på bilen etterhvert Henger også litt etter med oljeskift på alt som har olje i seg.Til sensommeren/høsten skal jeg skifte reg.reim, strammer samt bytte kjøleveske var planen.PKK står også for tur i oktober en gang, så da må vel krysseike-hjula være ferdig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Lookin sharp Blondie Sa du hadde slutta med snusen, skruffa lizzm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Danke .......... Fristelsen ble for stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Fikk gjort litt småpjask i dag også..Av med toppdeksel, vasket, tørket og polert Av med gammel pakningPå med nyCamberjusteringenOversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Ser vel camberen litt bedre nå <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 det gjorde seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Kan enda lengere ned nå vell? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Det gjorde det, Marius! Jaa, tok den ned 6-8mm ekstra etter at jeg monterte camberplatene! Men, nå bygger ikke IS-leppa så forferdelig mye ned, så den ser ikke skamlav ut på fronten, selv om felg sitter rimelig bra i buene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Siste bildet var kult! Passelig camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Liker camberen jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 ikke for mye, ikke for lite. LIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Bra var litt i tvil når jeg justerte.. Om det ble for lite eller mye, men det ser ut til å være greit slik det står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 ser helt riktig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Hvordan er den å kjøre med såpass til camber foran da? Min ble helt jævlig vertfall, men den skulle hatt seg en hjulstillingskontroll da.. Men ble bedre å kjøre med mindre camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå