Larsgunnar Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Drapsmaskin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Neida, d går så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Flotte bilder av sykkelen, likte spesielt det med kun den ene frontlykten, den stirrer på meg, hinter til at jeg må få meg sykkellappen Igjen, grattis med rå sykkel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Pent kåpesett på den R1-en. Ikke bytt det ut Hvordan går det med E61 525-en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Takk. Liker det bedre og bedre selv! Sort og sølv blir litt kjedelig ! E61'n er det en som har sagt han skal ha! Venter på å få solgt sin bil.! Sååå, følger med på bla nyere E91 for tiden. Trives bedre der faktisk enn i 5'ern, av en eller annen grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Tøffe bilder! R sykkel har jeg egentlig ikke sansen for lenger, har blitt helt SM gaal! Hakke vurdert det da Jørgen? Så har du flere muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Takk for det ! Jo, jeg har vurdert det.. Men den jeg har kjørt fristet ikke til gjenntagelse, selv om de er morsome å kjøre tull med En R-sykkel blir litt mere sykkel i mine øyne, og det er plass til frøkna i tillegg. De jeg kjenner som har hatt SM og kjørt lengre turer har ikke anbefalt det i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Du får vel plass til katta også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Han trives best i E30`n han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Nå har jeg aldri prøvd verken R6 eller R1, men ser for meg det går greit Gikk ikke lenge fra da jeg prøvde KTM for første gang, og kom skjelvende tilbake å sa jeg ALDRI skulle ha motorsykkel, til jeg kjøpte en egen Blir mer og mer vant til effekten hver kjøretur! Nå har jo KTM min litt i overkant av 60hk bare, men dog på 118 kg, og med lav utveksling! Kan vell ikke sammenlignes uansett vil jeg tro xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Jada, det funker det R6`n var mere turtallsvillig, mens R1 har mere drag og et lavere kjøreturtall, som er litt mere behagelig:) Grunnen til at jeg plutselig kom på at jeg ville kjøre opp var etter og ha prøvd en kompis sin KTM 125 faktisk.. Ikke veldig sprek, men dro lett bakhjul, og da var planen klar Motarden har vel et morsomere drag på lavt turtall som gjør at lange wheelies osv er mye enklere enn på R-sykkel i alle fall.. Meeeeen, morsomt begge deler Kunne godt tenke meg og ha en motard som rent leketøy bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kjørte bak deg i ksu nå, satan for ei rompe! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Så du drev å snuste oppi rompa på E30`n i sta ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå