Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Har ikke polert den i år faktisk.. Fikk en runde i fjor sommer, men aner ikke hva den sjappa brukte. Men har brukt xXx voks fra Chemical guy`s.. Synes den gjorde en god jobb.:) Så bruker jeg sånn "sprayvoks" fra meguaiers etter vask og tørk før utstilling.. Nå har den ikke blitt behandlet på lenge, siden den har stått lagret og ikke blitt brukt noe særlig.. Skal få en shine når jeg får funnet vinterlagring og skal sette den inn, men først er det litt heving og andre felger som må til før EU-godkjenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke polert den i år faktisk.. Fikk en runde i fjor sommer, men aner ikke hva den sjappa brukte. Men har brukt xXx voks fra Chemical guy`s.. Synes den gjorde en god jobb.:) Så bruker jeg sånn "sprayvoks" fra meguaiers etter vask og tørk før utstilling.. Nå har den ikke blitt behandlet på lenge, siden den har stått lagret og ikke blitt brukt noe særlig.. Skal få en shine når jeg får funnet vinterlagring og skal sette den inn, men først er det litt heving og andre felger som må til før EU-godkjenning :)

Finn deg en som gjør jobben for deg da:p betal svart 1000kr! Å la bilen stå en uke etterpå!;) stress å holde på med heving å FINNE nye felger for EUn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei EU er det siste jeg bekymrer meg for.. Når kontrolløren hos Statens Vegvesen er begeistret over bilens tilstand både kosmetisk og rent teknisk, så regner jeg med en stakkars EU-kontroll skal gå som Hans i Grete :)

Nei, ikke noe spesifikt i kikkerten, men andre ting vurderes til fordel for denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...