Tynes944 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Hvilke poleringsmidler bruker du på denne? Står sikkert tidligere med gidder ikke å lese gjennom alle sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2013 Forfatter Share Skrevet September 19, 2013 Har ikke polert den i år faktisk.. Fikk en runde i fjor sommer, men aner ikke hva den sjappa brukte. Men har brukt xXx voks fra Chemical guy`s.. Synes den gjorde en god jobb. Så bruker jeg sånn "sprayvoks" fra meguaiers etter vask og tørk før utstilling.. Nå har den ikke blitt behandlet på lenge, siden den har stått lagret og ikke blitt brukt noe særlig.. Skal få en shine når jeg får funnet vinterlagring og skal sette den inn, men først er det litt heving og andre felger som må til før EU-godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Hæ,går den ikke gjennom eu slik den er??... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 ....ikke på lovlig måte i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Hehe,nei det var det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Har ikke polert den i år faktisk.. Fikk en runde i fjor sommer, men aner ikke hva den sjappa brukte. Men har brukt xXx voks fra Chemical guy`s.. Synes den gjorde en god jobb. Så bruker jeg sånn "sprayvoks" fra meguaiers etter vask og tørk før utstilling.. Nå har den ikke blitt behandlet på lenge, siden den har stått lagret og ikke blitt brukt noe særlig.. Skal få en shine når jeg får funnet vinterlagring og skal sette den inn, men først er det litt heving og andre felger som må til før EU-godkjenning Finn deg en som gjør jobben for deg da:p betal svart 1000kr! Å la bilen stå en uke etterpå! stress å holde på med heving å FINNE nye felger for EUn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Hehe, tar max en halvtime å skru opp høyden å hiv på andre hjul, så d e null stress.. Hjul har jeg nok av i lovlige dimensjoner.. Må jo hev den å ha på andre hjul uansett når den ska lagres så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 E30`n vurderes nå solgt! Ta kontakt på PM for mere info, og kun seriøse henvendelser takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Rolig nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Er meget rolig i dag Eystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Redd den feiler totalt på eu??.. ny bil i kikkerten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Hehe, nei EU er det siste jeg bekymrer meg for.. Når kontrolløren hos Statens Vegvesen er begeistret over bilens tilstand både kosmetisk og rent teknisk, så regner jeg med en stakkars EU-kontroll skal gå som Hans i Grete Nei, ikke noe spesifikt i kikkerten, men andre ting vurderes til fordel for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Her er en foreløpig annonse viewtopic.php?f=38&t=270113 Den vil først bli lagt ut her, før den evt går på FINN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Jaha? Fortell... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Nei, søren! Hvorfor selge? Sikkert mange som sier det, men hadde jeg hatt penger hadde jeg hentet den med en gang. Er det en E30 jeg har lyst på så er det denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå