Kny Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Nyyydelig Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Var i grunn en god del billigere enn jeg hadde tenkt å foreslå. Faktisk det samme som du skulle ha for den trakta, og den er jo myye mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Nyyydelig Jørgen! Takker Kenneth Var i grunn en god del billigere enn jeg hadde tenkt å foreslå. Faktisk det samme som du skulle ha for den trakta, og den er jo myye mindre Ting går billig til trivelige folk! Har donert masse til folk mot at de betaler frakt selv, og noen ganger har de ikke gjort det heller "Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg" eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 God holdning Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Var i grunn en god del billigere enn jeg hadde tenkt å foreslå. Faktisk det samme som du skulle ha for den trakta, og den er jo myye mindre Ting går billig til trivelige folk! Har donert masse til folk mot at de betaler frakt selv, og noen ganger har de ikke gjort det heller "Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg" eller noe slikt Der er jeg jammen enig altså.. Pleier ikke å være urimelig på sånne "småting" jeg heller men non kroner for bensinen til/fra posten syns jeg man iallefall kan be om hvis det er no som koster litt i utgangspunktet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 planer om touring skjørter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Nypolert og herlig!!!! Ble en ny bil.. Lite bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Nypolert og herlig!!!! Ble en ny bil..Lite bilde [ Bilde ] Kjempe fin bil Helt perfekt høyde spør du meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Pent jørgen, pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Perfekt ville kanskje hatt en litt kortere antenne dog;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Nypolert og herlig!!!! Ble en ny bil..Lite bilde [ Bilde ] Ekstremt pen bil! Fikk du shinet lyktene? Synes baklyktene så litt matte ut på noen bilder tidligere i tråden, men mulig bildet lyver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 nice!! syntes egentli antennen passte fint in der sør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Sjåppå hænn du! Meget lekker sak det her ja Venta leeeeeenge på bilder... job well done! Og hva skal rødtassen hete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Pent! Er vel like før fronthjula tar i skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 planer om touring skjørter? Vi får se Kjempe fin bil Helt perfekt høyde spør du meg ! Blir nok litt lavere etterhvert, når jeg får kvitta meg med ballonghjula foran Men ikke snakk om mye. 1-1,5cm kanskje.. Men egentlig er det fin kjørehøyde nå, uten å skrape neddi Pent jørgen, pent Takker Mats Fornøyd nå ja begynner å bli.! Perfekt ville kanskje hatt en litt kortere antenne dog;) Tss, var jo slik antenne den ble levert med i 1989, så tror ikke den skal noen vei Ekstremt pen bil! Fikk du shinet lyktene? Synes baklyktene så litt matte ut på noen bilder tidligere i tråden, men mulig bildet lyver.. Hjertelig takk! Har ikke sjekka den såå nøye faktisk.. Men regner med de har dratt over lyktene også ja De er ikke spesielt matte i virkeligheten i alle fall.. nice!! syntes egentli antennen passte fint in der sør du meg Hehe, ja, den trenger nok ikke være lengre, men litt av "sjarmen" egentlig Sjåppå hænn du! Meget lekker sak det her ja Venta leeeeeenge på bilder... job well done! Og hva skal rødtassen hete? Takk takk Fræsarn! Ja, jobben er jeg fornøyd med, absolutt! Hmm, den har ikke noe navn enda.. Det må komme naturlig! Pent!Er vel like før fronthjula tar i skjermen? Takker! Jaa, derfor jeg måtte justere opp litt, samt litt massasje på innsiden, akkurat der gummien toucher ved en spesiel svinradius... Står 215.35 på foran nå.. Skal ned på 195.40 neste år om det blir å kjøre samme hjula. Får vel tilbake OZ-hjula til neste sesong, så vi får se hvordan de sitter evt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå