Gå til innhold

Min 318is Class II Limited Edition.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Fantastisk kvalitet på bildet. :D

Gratulerer med ny bil. :)

Kameraet på Iphone 5'n min har plutselig fått problemer med å fokusere :/ Tok noen ordentlige bilder etter en kjapp vask i kveld, men glemte seff av kabelen til kameraet hjemme, så får avvente med å legge ut bilder av den til i morgen :-) Men herregud for en bil 1-serie er med m-understell. Jeg er råimponert! Makan til morsom bil på svingete vei! Hadde aldri trodd en 116i kunne være så morsom, men jeg storkoser meg bak rattet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig. Jeg regnet med de gikk som en dass, og var ganske skeptisk når jeg hentet min ettersom jeg aldri hadde testet en før, men den fungerer ganske så bra, spesielt på svingete smale veier. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig. Jeg regnet med de gikk som en dass, og var ganske skeptisk når jeg hentet min ettersom jeg aldri hadde testet en før, men den fungerer ganske så bra, spesielt på svingete smale veier. :D

Ja det er utrolig mye bil for pengene. Jeg syntes min var relativt lat når jeg hentet den, men når jeg kom hjem og fikk kasta ut vinterhjulene så gikk den plutselig overraskende friskt :lol: 100kg ekstra vekt utgjør mye når motoren er liten tydeligvis :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vært litt rolig her i det siste, men planene for bilen er ikke glemt :-) Først nå må jeg skifte vannpumpe, drivreiv og reimhjul på servopumpa, da den har fått en skarp grad som spiser opp reima :/ Så skal jeg ned med bakstilling og bytte alt av foringer og bytte til diffbrems(Som har ligget klar i boden siden november :P) Når dette er på plass Får jeg se hva jeg rekker før vinteren. Tenkte å vinterlagre i år, men håper å få byttet hjulbuer bak og lakkert den først. Om dette går som planlagt kan jeg begynne å sanke turbodeler i vinter og planlegge litt motorfutt til våren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var på lånkebanen med bilene i dag :-) Er ganske moro for jeg liker begge bilene mine på hver sin måte. Selv om denne er 19 år gammel og har gått 327.000km så er jeg liksom litt stolt av den fordi :-) Moro å kjøre :-)

1wugbyv6pg6l1mq1vtyh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har vært litt lite som har skjedd med denne siden i sommer. Gikk på en økonomisk smell på 1-serien min, så har liksom ikke fått gjort noe av det jeg ville med denne utover høsten. Skal vinterlagre bilen til helgen, så blir den stående på vent til våren. Håper å komme i gang og få gjort litt mer med den da :-) Kjører noen turer med bilen hver uke og merker at denne egentlig betyr ganske mye for meg. Er liksom så "meg". Håper å få gjennomført lakkering neste sommer slik at den ser så bra ut som jeg føler den er :-) Ellers merker jeg understellet trenger en overgang, Så får sanke foringer ol. i vinter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt lite som har skjedd med denne siden i sommer. Gikk på en økonomisk smell på 1-serien min, så har liksom ikke fått gjort noe av det jeg ville med denne utover høsten. Skal vinterlagre bilen til helgen, så blir den stående på vent til våren. Håper å komme i gang og få gjort litt mer med den da :-) Kjører noen turer med bilen hver uke og merker at denne egentlig betyr ganske mye for meg. Er liksom så "meg". Håper å få gjennomført lakkering neste sommer slik at den ser så bra ut som jeg føler den er :-) Ellers merker jeg understellet trenger en overgang, Så får sanke foringer ol. i vinter ;-)

1'erm eller 3'ern som skal få foringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1'erm eller 3'ern som skal få foringer?

3ern. 1ern har fått nye vanoser og register så håper den holder seg vedlikeholdsfri en liten stund! Tenkte å bytte alle foringer i bakstilling, samt nye bærebruer på is'n. Byttet opphengskuler foran i vår, men tror en allerede har gått, så tror jeg bare kjøper nye komplette bruer da de koster lite og gjør hele jobben mye enklere når en skal bytte. Har jo hatt diffbrems til denne liggene i over 1 år og, så tenkte å få monter den samtidig som jeg skal ned med bakstillinga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3ern. 1ern har fått nye vanoser og register så håper den holder seg vedlikeholdsfri en liten stund! Tenkte å bytte alle foringer i bakstilling, samt nye bærebruer på is'n. Byttet opphengskuler foran i vår, men tror en allerede har gått, så tror jeg bare kjøper nye komplette bruer da de koster lite og gjør hele jobben mye enklere når en skal bytte. Har jo hatt diffbrems til denne liggene i over 1 år og, så tenkte å få monter den samtidig som jeg skal ned med bakstillinga.

Planer for hvilke foringer du skal bruke? Har god erfaring med "strongflex" selv. En fra Polen/Litauen som selger kit på ebay. Relativt rimelig iforhold til powerflex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...