Robin L Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 gratulerer med nydelig e38 denne tilhører jo sjeldenhetene. ser det mer mye snax på den ville kanskje vurdert å tatt av carbon filmen jeg da men. interiøret ellers så jo plettfritt ut : D men stusset litt på rar plassering på tv-knappen og jackinngangen bak, er dette ettermontert eller? har du prøvd den garasjeåpneren forresten? vurderer å skaffe meg en slik, men har hørt at det ikke funker i europa.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hvilken bil kommer delene i fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Carbon trekket blir ikke tatt bort. Jeg liker ikke treverk stil. Kjexx Motoren og alt kommer i fra 740d 99/00mod Bilen er egentlig en 750i Individual som er godkjent bygget om til 740d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Carbon trekket blir ikke tatt bort. Jeg liker ikke treverk stil. ta hvertall og legg folie sånn at alt ligger samme vei da, syns det så rart ut når det lå motsatt vei enkelte steder. er girkula også foliert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Ville vurdert sort pianolakk/folie dersom jeg ikke hadde likt treverket. Karbon synes ikke jeg sklir helt inn i en 7-er,men det bunner selvfølgelig i smak. Liker du det er det vel ikke noe å tenke på. Evt. ville jeg kanskje gjort som $piff sier, altså legge det samme vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 gratulerer med nydelig e38 denne tilhører jo sjeldenhetene. ser det mer mye snax på den ville kanskje vurdert å tatt av carbon filmen jeg da men. interiøret ellers så jo plettfritt ut : D men stusset litt på rar plassering på tv-knappen og jackinngangen bak, er dette ettermontert eller? har du prøvd den garasjeåpneren forresten? vurderer å skaffe meg en slik, men har hørt at det ikke funker i europa.. ? Trur nok tv-knappen er ettermontert. For den står ikke i utstyrlisten som er org på bilen. Garasjeåpneren har jeg ikke prøvd enda. desvere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Carbon trekket blir ikke tatt bort. Jeg liker ikke treverk stil. ta hvertall og legg folie sånn at alt ligger samme vei da, syns det så rart ut når det lå motsatt vei enkelte steder. er girkula også foliert? Ser der ja. Det har jeg ikke sett før no. Girkule har blitt foliert. Den liker jeg ikke. Må prøv å finn på noe der. No ser jeg at trekket ligger feil vei noen plasser så har jeg løst å fiks det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Har ei girkule i sort skinn som du kan få. Hørte til den 323ci'n jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Fantastisk flott bil dette her, sånn motormessig og utstyrsmessig, men fy så kjedelig det er med _alt_ svart og mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 homelink'en fungerer ikke i europa, da den kun kom i amerika og de har annen frekvens enn oss, men er jo "bare" å bestille garasjeportåpner fra usa men så ut som en tøff bil, og sjeldent mtp diesel! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Er du sikker på dette? jeg er nesten helt sikker på at jeg har sett ihvertfall en bil her som hadde tatt en slik i bruk her i landet. Bør nevnes at det er 2 versjoner av disse da. kan være at en av dem virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 er ikke 100% sikker, men har ikke lest annet enn at de kun fungerer i USA, tenkte jeg skulle modifisere min ila vintern, blir å legge inn en 3-knapps innmat fra en universal norsk fjernkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Leste litt rundt, og ser at enkelte nevner frekvensomformer av et slag, for å få rett signal fra disse. Alpejohn tror jeg har fått til å bruke sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Rå brakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 homelink'en fungerer ikke i europa, da den kun kom i amerika og de har annen frekvens enn oss, men er jo "bare" å bestille garasjeportåpner fra usa men så ut som en tøff bil, og sjeldent mtp diesel! gratulerer! Den port åpneren fungere i norge. føri eieren måtte ta bort innprogrammerte garasjeportåpneren ikke jeg kun kom heim til han å åpne porten hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå