Gå til innhold

Aroid`s E38 Sieben V8 diesel.


Aroid
 Share

Anbefalte innlegg

gratulerer med nydelig e38 :D denne tilhører jo sjeldenhetene. ser det mer mye snax på den :D

ville kanskje vurdert å tatt av carbon filmen jeg da men. interiøret ellers så jo plettfritt ut : D men stusset litt på rar plassering på tv-knappen og jackinngangen bak, er dette ettermontert eller?

har du prøvd den garasjeåpneren forresten? vurderer å skaffe meg en slik, men har hørt at det ikke funker i europa.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vurdert sort pianolakk/folie dersom jeg ikke hadde likt treverket. Karbon synes ikke jeg sklir helt inn i en 7-er,men det bunner selvfølgelig i smak. Liker du det er det vel ikke noe å tenke på. Evt. ville jeg kanskje gjort som $piff sier, altså legge det samme vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nydelig e38 :D denne tilhører jo sjeldenhetene. ser det mer mye snax på den :D

ville kanskje vurdert å tatt av carbon filmen jeg da men. interiøret ellers så jo plettfritt ut : D men stusset litt på rar plassering på tv-knappen og jackinngangen bak, er dette ettermontert eller?

har du prøvd den garasjeåpneren forresten? vurderer å skaffe meg en slik, men har hørt at det ikke funker i europa.. ?

Trur nok tv-knappen er ettermontert. For den står ikke i utstyrlisten som er org på bilen.

Garasjeåpneren har jeg ikke prøvd enda. desvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carbon trekket blir ikke tatt bort. Jeg liker ikke treverk stil.

ta hvertall og legg folie sånn at alt ligger samme vei da, syns det så rart ut når det lå motsatt vei enkelte steder.

er girkula også foliert?

Ser der ja. Det har jeg ikke sett før no.

Girkule har blitt foliert. Den liker jeg ikke. Må prøv å finn på noe der.

No ser jeg at trekket ligger feil vei noen plasser så har jeg løst å fiks det.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

homelink'en fungerer ikke i europa, da den kun kom i amerika og de har annen frekvens enn oss, men er jo "bare" å bestille garasjeportåpner fra usa ;)

men så ut som en tøff bil, og sjeldent mtp diesel! gratulerer! :)

Den port åpneren fungere i norge. føri eieren måtte ta bort innprogrammerte garasjeportåpneren ikke jeg kun kom heim til han å åpne porten hans :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...