trondhb Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Her kommer (omsider) noen bilder. +7 og årets første bilvask i dag 5. januar her i Trondheim (Litt dårlig lys og mobilkamera.) Veldig godt fornøyd med bilen. Har foreløpig selvsagt bare kjørt på vinterdekk og med taket igjen, men har allerede fått veldig sansen for rekkesekser ihvertfall Virker minst like sprek som Honda S2000-en jeg hadde før, ikke minst under "normal" kjøring. Og komforten på langkjøring er selvsagt på et helt annet nivå. Fikk også prøvd bilen litt på skikkelig vinterføre i løpet av jula og det fungerte utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Ser veldig pen ut, Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Sekser, manuell og lyst skinn blir aldri feil. Personlig synes jeg Z4-bilene blir litt tunge til å være roadster, men det er sikkert en knall helårs bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Sekser, manuell og lyst skinn blir aldri feil. Personlig synes jeg Z4-bilene blir litt tunge til å være roadster, men det er sikkert en knall helårs bruksbil. E89 er jo tyngre enn E85, ingen tvil om det. Mye av vekten er det jo taket som må ta skylden for. Men tunge er de vel ikke. Min Z4 35i veide 1505kg. BMW 1M er jo heller ikke store bilen. Den veier 1495kg med samme motor. Ingen har vel sagt at den kjennes tung ut. 1M er vel den mest kjøreglade bilen til BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Ser helt perfekt ut etter min smak (bortsett fra at jeg ville hatt noe annet enn enda en svart bil), og hadde vært en perfekt nr. 2 bil! Er likevel enig i at det er snakk om en i overkant tung bil i forhold til størrelsen, er tross alt en liten roadster som er nesten like tung som en E39, og tyngre enn mange familiebiler, men hadde ikke hatt nok å si for min del til å stoppe meg fra å ha en E89. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondhb Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Bilen er ikke svart, men mørk blå Dårlig lys (og mobilkamera) når jeg tok bildene i går ettermiddag, skal få fikset noen litt bedre etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondhb Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Noen bilder fra i dag [space] og Cbrooen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Noen planer med denne da? Ser veldig flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Mørk blå med lyst skinn er i mine øyne den peneste og mest korrekte fargekombinasjon for BMW! Gratulerer med lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondhb Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Har ingen store planer nei, bilen blir nok i stor grad holdt i originalstand. Men noen HK ekstra kan vel alltids bli noe å vurdere etter hvert kanskje... Har ikke satt meg noe særlig inn i hva som finnes av muligheter på den fronten ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå