Gå til innhold

Noen spørsmål rundt Z4 (E89)

trondhb
 Share

Anbefalte innlegg

Her kommer (omsider) noen bilder. +7 og årets første bilvask i dag 5. januar her i Trondheim :) (Litt dårlig lys og mobilkamera.)

Veldig godt fornøyd med bilen. Har foreløpig selvsagt bare kjørt på vinterdekk og med taket igjen, men har allerede fått veldig sansen for rekkesekser ihvertfall :-) Virker minst like sprek som Honda S2000-en jeg hadde før, ikke minst under "normal" kjøring. Og komforten på langkjøring er selvsagt på et helt annet nivå. Fikk også prøvd bilen litt på skikkelig vinterføre i løpet av jula og det fungerte utmerket. 

5dd8d6f0-6426-42b8-af0e-eb596656efdc.jpg

4533d6ca-8602-4ecf-8ba1-52f1f01f576c.jpg

IMG_4061.jpg

139fd4d3-d3e5-4ad4-aa77-bb73696855e2.jpg

IMG_4043.jpg

IMG_4052.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekser, manuell og lyst skinn blir aldri feil.

Personlig synes jeg Z4-bilene blir litt tunge til å være roadster, men det er sikkert en knall helårs bruksbil.

E89 er jo tyngre enn E85, ingen tvil om det. Mye av vekten er det jo taket som må ta skylden for. Men tunge er de vel ikke. Min Z4 35i veide 1505kg. BMW 1M er jo heller ikke store bilen. Den veier 1495kg med samme motor. Ingen har vel sagt at den kjennes tung ut. 1M er vel den mest kjøreglade bilen til BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt perfekt ut etter min smak (bortsett fra at jeg ville hatt noe annet enn enda en svart bil), og hadde vært en perfekt nr. 2 bil!

Er likevel enig i at det er snakk om en i overkant tung bil i forhold til størrelsen, er tross alt en liten roadster som er nesten like tung som en E39, og tyngre enn mange familiebiler, men hadde ikke hatt nok å si for min del til å stoppe meg fra å ha en E89.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har ingen store planer nei, bilen blir nok i stor grad holdt i originalstand. Men noen HK ekstra kan vel alltids bli noe å vurdere etter hvert kanskje... Har ikke satt meg noe særlig inn i hva som finnes av muligheter på den fronten ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...