Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig hyggelig dere er så fornøyd! Det gleder oss veldig! Litt problemer har vi hatt, men forbedrer det til neste gang. Fikk ikke snakket med så mange eller kjørt noe. Ble mest orging;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første treff var på Våler. De to siste nå har vi hatt på rudskogen. Vi har ikke diskutert det, men det er absolutt det mest nærliggende anlegget for alle i crewet, noe som gjør det fordelaktig å ha det der.

Nå har vi et rent kjøreorientert treff på Våler senere i sesongen. Ren bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Google maps nye Apple maps? Svaret er JA!

Kjørte i tre timer (fram og tilbake) uten å finne fram, søkte opp på nytt, og det viste seg at Maps hadde sendt meg først til Oslo, så nesten opp til Hedmark :lol: Så da jeg endelig kom meg til Rudskogen, hadde nesten alle reist. Fikk en del bra bilder da :D

Skriver du inn Rudskogen i "Kart" på iPhone, så kommer du rett til Rakkestad, Rudskogen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk treff med mye bra biler og folk, og ikke minst kjøring! Selv var det første gang på bane, og det ga veldig mersmak! Godt organisert kjøring, og passe mengde biler på banen så n00bies som meg ikke trenger å være redd for at andre skal skade bilen min, men heller kunne stå for det selv :P tommel opp, og gleder meg alt til neste banetreff ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt gøy ja ! :)

2 gang på bane for min del, var mye mer gøy en sist.

Ble mye n00bie kjøring på meg også, men det må man nesten bare regne med som nybegynner ;) ble en del snurring, hvertfall når det var vått! Gøy og hilse på folk, samt se nermere på bilene IRL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...