Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hvordan er mulighetene for hotell på rakkestad da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Quality hotell resort Sarpsborg. Priser: Kr. 1003,- pr. enkeltrom pr. døgn Kr. 1267,- pr. dobbeltrom pr. døgn Kr. 1487,- pr. 3-sengsrom pr. døgn Kr. 1707,- pr. 4-sengsrom pr. døgn Prisen inkluderer overnatting med frokostbuffé, gratis utendørs parkering og trådløst internett på hele hotellet. De som ønsker å booke rom ringer booking som er betjent man – fre fra kl. 08.-16.00 på tlf.: 69 10 15 55 ellers direkte i resepsjonen på tlf.: 69 10 15 00. Dere kan også sende en mail til: booking.sarpsborg@choice.no HUSK Å BRUKE RABATTKODE E30MEET VED BESTILLING!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 nå har jo statoil i rakkestad e85 så vil vell ikke by på så mye problemer Nå holdt en full 60L tank 16 runder sist jeg var der før jeg måtte dra å tanke, og da var det vått så minimalt med gassing.. Blir djevelsk mye turer til rakkestad da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Kjøp nok jerrykanner til en liten hær og betal folk som meg som kjører stasjonsvogn for å transportere de. Betaling kan taes mot i form av øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hehe, "her - en sixpack - kjør å kjøp med sprit og øl" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 e85 er jo da billigere enn polsprit så..... (Det var en spøk, jeg vet at e85 ikke skal drikkes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Quality hotell resort Sarpsborg.Priser: Kr. 1003,- pr. enkeltrom pr. døgn Kr. 1267,- pr. dobbeltrom pr. døgn Kr. 1487,- pr. 3-sengsrom pr. døgn Kr. 1707,- pr. 4-sengsrom pr. døgn Prisen inkluderer overnatting med frokostbuffé, gratis utendørs parkering og trådløst internett på hele hotellet. De som ønsker å booke rom ringer booking som er betjent man – fre fra kl. 08.-16.00 på tlf.: 69 10 15 55 ellers direkte i resepsjonen på tlf.: 69 10 15 00. Dere kan også sende en mail til: booking.sarpsborg@choice.no HUSK Å BRUKE RABATTKODE E30MEET VED BESTILLING!! Ikke de frekkeste prisene lenger. Betalte under 700 for et enkeltrom i fjor. Men om det var hun bak skranken som gikk på en prissmell vet jeg ikke. Jeg sa bare at jeg skulle ha E30meet rabatt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Ikke de frekkeste prisene lenger. Betalte under 700 for et enkeltrom i fjor. Men om det var hun bak skranken som gikk på en prissmell vet jeg ikke. Jeg sa bare at jeg skulle ha E30meet rabatt jeg Nah, får ikke gjort så mye med det, fortsatt overkommelig pris forsåvidt. Camping på E30Meet er gratis og er inne ved Rudskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 nå har jo statoil i rakkestad e85 så vil vell ikke by på så mye problemer Nå holdt en full 60L tank 16 runder sist jeg var der før jeg måtte dra å tanke, og da var det vått så minimalt med gassing.. Blir djevelsk mye turer til rakkestad da... 11 liter på mila ved rolig kjøring?? Minn meg på å aldri bygge turbobil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 bare for å ha sagt det, så ligger informasjon om hotell, regler for banekjøring etc på nettsidene. Programmet kommer så fort det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Ikke de frekkeste prisene lenger. Betalte under 700 for et enkeltrom i fjor. Men om det var hun bak skranken som gikk på en prissmell vet jeg ikke. Jeg sa bare at jeg skulle ha E30meet rabatt jeg Nah, får ikke gjort så mye med det, fortsatt overkommelig pris forsåvidt. Camping på E30Meet er gratis og er inne ved Rudskogen! Camping it is Blir en ordentlig budsjettsommer for meg dette hær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Må prøve å få mange til å ligge over på banen vel? Grillings, øl, juging og musikk på kvelden der borte er bedre enn syden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Så lenge det ikke er 5 grader og regner sidelengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Må prøve å få mange til å ligge over på banen vel? Grillings, øl, juging og musikk på kvelden der borte er bedre enn syden Hører rykter om at det blir en god del folk på campingen iår. Vi har et bra opplegg på fredags kvelden, så her er det bare å glede seg!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hører rykter om at det blir en god del folk på campingen iår. Vi har et bra opplegg på fredags kvelden, så her er det bare å glede seg!!! :) Toppløs servering og striptease? Hylle, du overgår deg selv nå !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå