Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det var ca 5-6 stk e28r sist.

min, schultz, rød m535i til ralston, en blå M5, en svart m535i med m106?, en grønn og LAV :P også kom den en grønn en utpå dagen.

var visst 7 det. var kanskje fler? som jeg ikke husker isåfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nyskjerrighet, hvis jeg kan få spørre...

Hvor mange biler var det på de 2 foregående treffa?

På bane, og på utstilling lixom....

Det første året var vi vel 65 totalt, og ca 40 på banen, (kun E30)

I 2012 var det var over 100 som forhåndspåmeldte seg, Å så var det vel rundt 30 som dukket opp disse dagene utenom disse, så totalt 130.

jeg tror vi kommer til å overgå dette med glans iår, det er mye mer entusiasme om treffet iår enn hva det var ifjor.

Det er også påmeldt en god del biler som ikke var på treffet ifjor allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir inndelingen på plassen? blir det systematisk serier for seg selv?

Trond snakket vel om at de hadde en godt instruert gjeng som skulle guide/styre parkeringen...

Er morro med "blandet drops" rundt på plassen slik at en ikke går "lei" av samme modellene bortover, samt at feks ikke EN stk strøken E30 overskygger de andre 10 E30ene som står like i nærheten.

Men så er det nå noe eget og spesiellt med en rekke av samme modell som står pent opplinet også da......

Vanskelig valg...

Jeg vet ikke selv hva jeg foretrekker... Tror jeg for min del stemmer for samling av E-modellene, så kan vi E28ere stå for oss selv og koseprate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir inndelingen på plassen? blir det systematisk serier for seg selv?

Vi har ikke avklart dette enda, men jeg er ganske sikker på at det blir blandet, det er noen som har lyst å stå vedsiden av feks kompisen sin bil, og har forskjellige modeller, da skal ikke vi stå i veien for at de kan stå vedsiden av hverandre.

Det som iallefall er sikkert er at utstillinga kommer til å bli veldig ryddig iår, vi har fått på plass en god del vakter, fikk bekreftet ytterligere 6 stk idag.

Det vil være endel vakter ved inngangen, i utgangspunktet kan de som har forhåndspåmeldt seg bare vise frem medlemskortet, vi noterer ned og så kan de kjøre inn. Det er det som er fint med forhåndspåmelding. Når de så kommer inn på utstillingsområdet så vil vaktene dirigere bilene slik at de står ryddig, feks slik at det ikke står 5 biler 50m borte fra alle de andre bilene, eller at en bil står motsatt vei av de andre..

I depoet er det fri parkering der man vil.

Området vil bli skilt av ved depo og utstilling, ved info standen er det gjennomgang mellom utstilling og depo, (det er noen som vil stille ut og kjøre), Det vil stå vakter ved den gjennomgangen som forteller iallefall hvordan de skal stå, og aller helst hvor de skal stå.

Vi kommer til å starte utstillinga innerst ved Stand området, og bygge på utstillinga bort og forbi scenen.

Vi har stort fokus på at utstillinga skal være ryddig og se bra ut iår, til i forskjell fra ifjor. der var det dog området vi hadde utstillingen på som lagde store problemer, det var også litt for få vakter ifjor. det blir ikke problem iår.

legger ved kart her.

525113_10152593320865370_140255688_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...