Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Medlemnr 200 :) Ser det er mange gromme BMWer påmeldt til Rudskogen. Det blir nok et morsomt treff :)

:applause:

Flere påmeldte idag!

Bare å kjøre inn påmeldinger nå, 1 mars trekker vi ut en av de påmeldte som får gratis inngang, Men det gjelder kun hvis vi blir 100 innen 1.mars! Nå er vi noen over 70!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan også fortelle at vi nå har bestillt stickers til medlemmene, De limes på innsiden av ruten og er synlig utenifra, dimensjonen på dem er 2,5cm høye og 15cm lange. diskre og fint til f.eks siderute bak.

Vi får dem om presis en uke og vi skal sjekke kvaliteten på dem, hvis kvaliteten er bra så legger vi dem ut i nettbutikken, Man betaler forøvrig kun for porto her i Norge, vi tar ingenting for stickerene.

De vil også bli delt ut på treffet 21&22Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir sommerens høydepunkt for min del, hvertfall etter å ha sett den drømmelista av biler som stiller!

Måtte kikke en gang til gjennom listen, og det er jaggu mange fete biler på den listen der. Nå ramser vel den listen opp kun de som skal på bane, kanskje det er noen biler som kun er påmeldt utstilling også som er verdt å glede seg til.

Men en ting bet jeg meg merke i:

Kun 2 stk E21...

Ingen E23 eller E24...

4 stk E28 påmeldt... (vet nok om et par til som nok skal, som bare ikke er påmeldt..)

Ingen vaskemaskiner eller E3/E9...

Jeg såg faktisk for meg at det skulle komme flere E2x enn dette, og iallefall et par-tre vaskemaskiner...

Gjengen fra Kristiansund og omegn kommer vel gjerne mannsterke også, håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare banebiler som som ligger på listen på førstesiden, jeg og et par andre iallefall som har utstillingsbil i også ;)

Ehmm... Ja... Når jeg tenker meg litt om her nå, så var du vel på lista med begge bilene - men jeg leste vel at du kun skulle piske M5en på banen... Og jeg lurte da litt på hvorfor du hadde betalt for banekjøring med begge bilene (les: siden begge var på listen, med hvert sitt nummer, istedenfor på samme nummer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah ;) Har kun betalt utstilling for touringen, men såvidt jeg har skjønt det, så stiller alle biler til utstilling, så numrene har sikkert noe med det å gjøre ;) Tror ikke touringen blir noe å teste på bane gitt, men får jeg ikke skilter til m5'n, så kanskje jeg bytter om, stiller ut m5'n og kjører touringen på bane :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah ;) Har kun betalt utstilling for touringen, men såvidt jeg har skjønt det, så stiller alle biler til utstilling, så numrene har sikkert noe med det å gjøre ;) Tror ikke touringen blir noe å teste på bane gitt, men får jeg ikke skilter til m5'n, så kanskje jeg bytter om, stiller ut m5'n og kjører touringen på bane :lol:

Du må jo kjøre M5'n på banen, er jo ikke noe å diskutere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...