Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke dårlig det! ;) men man får trukket svært lite bil bak en touring lovlig desverre, med 1900kg lovlig.. da snakker man 1300kg bil, og det går somregel kun på ribba banebiler eller småbiler..

Sorry of topic :P

Eller en liten e21 med 1060 kg i vognkort...;) Er da vel ontopic dette, om og gjøre at flest mulig får info og tips til å få med seg bilen til e30meet..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant sant! :D får enten lette m5'n, eller stille med ekstra sjåfør, så blir nok siste for min del ;)

Er det satt noe dato forresten? Alltid mas å planlegge sommerferie mot treff, reise osv :P Vil prøve å få med meg mye treff, med begge bilene egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ja jeg leita endel før jeg handla,og den med lavest vekt i vognkortet jeg fant var ifor williams sine. Jeg ville ha boggihenger og havna da på 470kg.

Hadde en henger i fjor, den veide 380 kg ;)

Bare for å fortsette, står en utenfor hos oss som veier 300 - boggi

Såpass?? Hva merke er det disse da? Og hvor mye nyttelast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på for og følge med! :)

Veit ikke om jeg kommer med bruks bilen min fra i sommer, 2JZ E30`n eller den scirocco blå E30`n til bror min. Bør klare og få med 2 stk, kanskje alle 3? ;)

Jeg har begitt meg utpå 5 serien, desverre. Så penga går til en E34 banebil om dagen... Men hvis det er åpent for den "klassen" også, så hadde jo det vært fint!? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...