Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Det er jo ikke dårlig det! men man får trukket svært lite bil bak en touring lovlig desverre, med 1900kg lovlig.. da snakker man 1300kg bil, og det går somregel kun på ribba banebiler eller småbiler.. Sorry of topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Det er jo ikke dårlig det! men man får trukket svært lite bil bak en touring lovlig desverre, med 1900kg lovlig.. da snakker man 1300kg bil, og det går somregel kun på ribba banebiler eller småbiler..Sorry of topic Eller en liten e21 med 1060 kg i vognkort... Er da vel ontopic dette, om og gjøre at flest mulig får info og tips til å få med seg bilen til e30meet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Sant sant! får enten lette m5'n, eller stille med ekstra sjåfør, så blir nok siste for min del Er det satt noe dato forresten? Alltid mas å planlegge sommerferie mot treff, reise osv Vil prøve å få med meg mye treff, med begge bilene egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Arranger treffet første helga i juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Ang dato så kan vi ikke gå ut med det før vi har skrevet under på kontrakt, det vil forhåpentligvis bli gjort før nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Høres ut som en plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hehe,ja jeg leita endel før jeg handla,og den med lavest vekt i vognkortet jeg fant var ifor williams sine. Jeg ville ha boggihenger og havna da på 470kg. Hadde en henger i fjor, den veide 380 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Jeg kommer med e30en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Dette så ut som et artig arrangement Men jeg har jo ingen E30 bare en veldig orginal og pen E34 Det er jo innafor E3x i allfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Hehe,ja jeg leita endel før jeg handla,og den med lavest vekt i vognkortet jeg fant var ifor williams sine. Jeg ville ha boggihenger og havna da på 470kg. Hadde en henger i fjor, den veide 380 kg Bare for å fortsette, står en utenfor hos oss som veier 300 - boggi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Hehe,ja jeg leita endel før jeg handla,og den med lavest vekt i vognkortet jeg fant var ifor williams sine. Jeg ville ha boggihenger og havna da på 470kg. Hadde en henger i fjor, den veide 380 kg Bare for å fortsette, står en utenfor hos oss som veier 300 - boggi Såpass?? Hva merke er det disse da? Og hvor mye nyttelast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Slenger meg på for og følge med! Veit ikke om jeg kommer med bruks bilen min fra i sommer, 2JZ E30`n eller den scirocco blå E30`n til bror min. Bør klare og få med 2 stk, kanskje alle 3? Jeg har begitt meg utpå 5 serien, desverre. Så penga går til en E34 banebil om dagen... Men hvis det er åpent for den "klassen" også, så hadde jo det vært fint!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Dette så ut som et artig arrangement Men jeg har jo ingen E30 bare en veldig orginal og pen E34 Det er jo innafor E3x i allfall Har blitt et åpent bmw'arrangement såvidt jeg har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Såpass?? Hva merke er det disse da? Og hvor mye nyttelast? sikkert litt urelevant for utgangspunktet for diskusjonen, men en ombygget campingvogn. Temmelig simpel, men kjekk henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Hørt mye bra om dette, så om det blir åpent for stor e30 aka e34 vil jeg absolutt ta turen jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå