Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke så veldig mange flere nå, vi har ikke satt eksakt maks antall enda.

Gatebil kjører 250 biler pr dag, Vi skal holde oss langt unna det antallet for å si det slik :)

Åj..? Prøv og si i fra tidligst mulig da, når det nærmer seg fullt. Trodde ikke at det fantes en maks grense altså :roll:

Jeg veit ikke om jeg kommer med E30 2JZ, E34 M50 turbo eller E30 iX turbo da de 2 første nevnte fortsatt er prosjekter og iX`n er bruks bil, men må igjennom Eu kontroll nå. Det blir litt vanskelig og vite om noen blir klare. Derfor så tørr jeg ikke og melde meg på riktig enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig mange flere nå, vi har ikke satt eksakt maks antall enda.

Gatebil kjører 250 biler pr dag, Vi skal holde oss langt unna det antallet for å si det slik :)

Åj..? Prøv og si i fra tidligst mulig da, når det nærmer seg fullt. Trodde ikke at det fantes en maks grense altså :roll:

Jeg veit ikke om jeg kommer med E30 2JZ, E34 M50 turbo eller E30 iX turbo da de 2 første nevnte fortsatt er prosjekter og iX`n er bruks bil, men må igjennom Eu kontroll nå. Det blir litt vanskelig og vite om noen blir klare. Derfor så tørr jeg ikke og melde meg på riktig enda :)

Man må ikke melde opp en spesifikk bil iår! :) Så her er det bare å melde seg på! En billett gir inngang til den BMWen man har klar og tar med seg til treffet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sparte jeg inn medlemsskapet ved bytting av forsikring fra if til Gjensidige på 525en! :D For delkasko og 12.000km i året skulle Martin ha 5560,-. If krevde i overkant av 19.000,- for samme oppsett :roll: Super start på uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...