Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var jeg påmeldt med en e46 325Ci. Da har jeg en god grunn til å få skikk på sakene til 21 juni :) Gleder meg :)

Tøft! Det blir kolonnekjørng fra Stavanger til E30Meet, det blir også fra Ålesund, bergen og fra Nord. KOmmer mer info om dette! :)

Jeg er interresert i å vite mer om kolonnekjøringen fra Bergen...

Var inne på forumet deres men fant ikke noe om det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en 86 2dørs som ble pussa opp av Ole Anders her på forumet for 7 eller 8 år siden. Han monterte også e36 deler i forstillinga og compact bakstilling. Under panseret sitter det den gamle S38'n fra banevogna til Thorbis som han og Marius;) her på forumet monterte for et par år siden. Mangler stoler, skal bytte diffen, girstang og ha på andre støtdempere bak så er mye gjort. Skal bli artig å få kjørt litt igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dirty: Omtrent alle gutta i gjengen har hatt noe med denne bilen å gjøre på et eller annet vis selvom det bare har vært to av dem som har eid den. Nå var det min tur til å signere vognkortet :)

Silverboy: Haha... alltid beredt veit du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald: Jaggu sa jeg sportsvogn. Trang familiebil fra 80-tallet passer vel bedre :)

Hess: Den ble grom, har troa på at denne kan sette respektable tider. Var deg jeg snakka med når du var med Yngve på åpninga av Rudskogen i fjor ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald: Jaggu sa jeg sportsvogn. Trang familiebil fra 80-tallet passer vel bedre :)

Hess: Den ble grom, har troa på at denne kan sette respektable tider. Var deg jeg snakka med når du var med Yngve på åpninga av Rudskogen i fjor ikke sant?

Takk for det :D

Stemmer nok det ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...