janerik171187 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Aiai ai, jeg gleder meg så jævlig til dette treffet jeg og. ser litt smådårlig ut med turbo (50/50), men blir ivaffall med e30 m20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 håper på litt mer dårlig vær så jeg kan få ferdig bilen. frister aldri å skru i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 håper på litt mer dårlig vær så jeg kan få ferdig bilen. frister aldri å skru i finværet Det ser ut til å gå i orden fra og med torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Da var jeg påmeldt med en e46 325Ci. Da har jeg en god grunn til å få skikk på sakene til 21 juni Gleder meg Tøft! Det blir kolonnekjørng fra Stavanger til E30Meet, det blir også fra Ålesund, bergen og fra Nord. KOmmer mer info om dette! Jeg er interresert i å vite mer om kolonnekjøringen fra Bergen... Var inne på forumet deres men fant ikke noe om det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Da stiller jeg med e30 i år og satser på at det blir e28 neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Mer info om bilen, Trond? Roger, legg inn en tråd.Sikkert noen som biter på, slik som Haugesund-gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Bilen er en 86 2dørs som ble pussa opp av Ole Anders her på forumet for 7 eller 8 år siden. Han monterte også e36 deler i forstillinga og compact bakstilling. Under panseret sitter det den gamle S38'n fra banevogna til Thorbis som han og Marius;) her på forumet monterte for et par år siden. Mangler stoler, skal bytte diffen, girstang og ha på andre støtdempere bak så er mye gjort. Skal bli artig å få kjørt litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Du som stakk av med den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Kan vi få kjøre bak hvis det snør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Dirty: Omtrent alle gutta i gjengen har hatt noe med denne bilen å gjøre på et eller annet vis selvom det bare har vært to av dem som har eid den. Nå var det min tur til å signere vognkortet Silverboy: Haha... alltid beredt veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Da stiller jeg med e30 i år og satser på at det blir e28 neste år [ Bilde ] Gratulerer! Godt å se du kjører sportsbil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Da er vår bil klar til treff, og vi gleder oss stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Råå E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Harald: Jaggu sa jeg sportsvogn. Trang familiebil fra 80-tallet passer vel bedre Hess: Den ble grom, har troa på at denne kan sette respektable tider. Var deg jeg snakka med når du var med Yngve på åpninga av Rudskogen i fjor ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Harald: Jaggu sa jeg sportsvogn. Trang familiebil fra 80-tallet passer vel bedre Hess: Den ble grom, har troa på at denne kan sette respektable tider. Var deg jeg snakka med når du var med Yngve på åpninga av Rudskogen i fjor ikke sant? Takk for det Stemmer nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå