M3 Yngve Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Ja, blir årets treff dette Når blir det tekniske skjema lagt ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Ja, blir årets treff dette Når blir det tekniske skjema lagt ut ? Det ligger ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Dere bør sjekke korrektur på skjemaet hvis ikke kan dere bli ansvarlige for mye skader på biler og personer Hverken xxx eller yyy kan ikke holdes ansvarlige... Liten dobbelt nektelse der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Gode greier!! På tide at du får lufte deg litt også Høres ut som en morsom bil! Jo, takk tror den skal bli morsom. Blir spennende å se om jeg finner sporet i det hele tatt eller om det lille jeg kunne om banekjøring er helt borte nå Ser ut til å bli veldig lovende dette treffet. Synes det var bra i fjor og nå virker det mye mer gjennomtenkt. Jeg gleder meg stort og krysser alt av armer og bein for tørr asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Dere bør sjekke korrektur på skjemaet hvis ikke kan dere bli ansvarlige for mye skader på biler og personer Hverken xxx eller yyy kan ikke holdes ansvarlige... Liten dobbelt nektelse der Takker for det. Da er det endret Må bare presisere at all informasjon som til nå er publisert ang E30MEET 2013 ligger på våre nettsider. Nevnte skjema for teknisk kontroll har f.eks ligget ute siden påmeldingen startet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 I helgen har vi hatt oppvarming til E30meet 21&22juni! Oppsummering kan sees her : Vi hadde strålende sol, masse hyggelige mennesker og god stemning, helt perfekt! Vi har bestilt det samme været til hovedtreffet og nå begynner vi virkelig å bli klare! Her er det bare å melde seg på og få bilen helt klar! Vi skal gjøre alt vi kan for at 21&22juni blir det man husker i laang tid fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Nydelige bilder og biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 6000 liter vann har vi bestilt inn til Rudskogen, samme vannet som er drikkevann i Oslo faktisk! Oppegård Bilpleie stiller med bøtter og såpe til deltakerene som ønsker å vaske! Nå har vi endelig klart det som egentlig bare var en drøm for oss med ordentlige vaskeplasser inne på området, så man slipper å dra til rakkestad for å vaske. Må være perfekt for utstillerene det her! Nå jakter vi etter en solid høytrykkspyler, men det skal vi få på plass før treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Good news for oss som liker å gnikke bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Kanon bra det, trenger ikke være noen ekstrem spyler heller.. Er jo mest for å få blåst av litt støv og skitt før vask bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Vi får tak i en habil spyler iallefall! vi har nå ordnet koblinger så vi kan koble på høytrykk Noen av årets pressefotografer : De har også mulighet for å gå inn på indre bane og ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 mange flinke fotografer der ! bra med vaske muligheter også, knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 knall!! : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 må nesten få fjernet skriften på sia av bilen min først jeg da men så mange fotografer. passer liksom ikke med "austerbygda og omegn svinkjørarlag" (noe etter tidligere eier) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå