Tzunami Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Slapp av du a? Fullstendig klar over at det er åpent for alle BMW'r, og etter planen stiller jeg med 2 e39'r som begge skiller seg ut fra mengden e30'r. Men jeg må da få lov til å si at jeg gjerne skulle hatt en clean og lav e30 sittende midt i gjengen med e30'r cruisende på langstrekka poserende for bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Jeg kommer med e36 driftebilen i 2013 og, var veldig morro sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Var godt driv i den e36en din i sommer Christer! Vi har fått E30meet kalenderene for 2013 , Kommer for salg om iløpet av denne eller neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Kult! Blir nokk å bestille en slik! Jeg er forøvrig veldig spent på den filmen som blir satt sammen fra dette treffet. Vet du når den kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Nå er det enda mer driv gleeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Hvordan er det mtp. biler uten skilt og banekjøring på e30 meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Må vel prøve og komme enten med E21 heller E24 hvis jeg har mulighet den helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Det har jeg glemt å høre om, håper verkstedsskilt går fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Var godt driv i den e36en din i sommer Christer! Vi har fått E30meet kalenderene for 2013 , Kommer for salg om iløpet av denne eller neste uke. [ Bilde ] Se der, morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Jeg er forøvrig veldig spent på den filmen som blir satt sammen fra dette treffet. Vet du når den kommer? Den blir laget for tiden, eksakt dato vet vi ikke, forhåpentligvis på denne siden av året! Hvordan er det mtp. biler uten skilt og banekjøring på e30 meet? Hvite skilt, Røde skilt enten fra bedrift eller biltilsyn er OK, sålenge det står at man skal kjøre der vi har treffet. For utenlandske er skilter fra det landet de har bostedsaddresse OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 kanskje man stiller med en gammal e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Dette må jeg prøve å få med meg til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 kanskje man stiller med en gammal e30.. Finnes det ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Husker jeg så et nytt e30m3 kaross på ebay en gang.... Skulle hatt det. Kommer mye godt fra e30meet i 2013:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 ....Røde skilt enten fra bedrift eller biltilsyn er OK, sålenge det står at man skal kjøre der vi har treffet..... Dette vil si at klistremerkeprøveskilt (dagskjennemerke) er ok, dersom det står "Rudskogen" på kjøreseddelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå