destroyy Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Bilen overlevde første test iår, gatebil mantorp, så kjerra blir å straffe på e30meet til helga Hvordan blir fordelingen med sporkjøring / sladding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 50/50. I fjor overlapper vi litt i forhold til hvilke biler som sto i pit. Mulig det skjer i år og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Bremsa 620hk og 700nm i motor! Håper at det blir tørr bane og at effekten funker i praksis! http://youtu.be/9_iwf34V_r0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Bremsa 620hk og 700nm i motor! Håper at det blir tørr bane og at effekten funker i praksis! http://youtu.be/9_iwf34V_r0 åduu, vi må ta et drag vi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Håper jeg klarer å ikke jobbe lørdag, kanskje jeg får reist fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 da er man påmeldt.. uten e30 :S siden den er lagt litt på is pga. verksted bygg. får heller stille opp i reserve banebil e34 540 ( isbil`en) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg. Jeg har nye originale liggende, om det er interresant.. Du får nå hvertfall kjørt selv om det ikke er uniballs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Gleder meg fælt nå får håpe kjerra holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg. Jeg har nye originale liggende, om det er interresant.. Du får nå hvertfall kjørt selv om det ikke er uniballs.... Er ikke ører på staget.. Men vurderer faktisk å sveise det. Uniball opplegget er skremmende dårlig etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Får satse på å få kjørt mest mulig tidlig på fredagen ser det ut for, mtp værmeldinga.. Lørdag _ser_ mer lovende ut hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Bremsa 620hk og 700nm i motor! Håper at det blir tørr bane og at effekten funker i praksis! http://youtu.be/9_iwf34V_r0 Originale foringer i bakstillinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Bremsa 620hk og 700nm i motor! Håper at det blir tørr bane og at effekten funker i praksis! http://youtu.be/9_iwf34V_r0 Originale foringer i bakstillinga? Klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg. Jeg har nye originale liggende, om det er interresant.. Du får nå hvertfall kjørt selv om det ikke er uniballs.... Takk for omtanken, men blir mye styr å bytte over nå som 22mm staget er montert, er vell sikkert ikke krise å kjøre uten men hadde vært opptimalt med Er ikke ører på staget.. Men vurderer faktisk å sveise det. Uniball opplegget er skremmende dårlig etter min mening. Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg. Jeg har nye originale liggende, om det er interresant.. Du får nå hvertfall kjørt selv om det ikke er uniballs.... Har tenkt på å lage noe selv, men bestilte for 2 uker siden med ekspress fart, så hadde egentlig regnet med at det skulle komme, med nei.... Om noen har eller vet om noen som har, og de kan plukke de av å sende med noen så hadde det vært suuuuupert, kan godt kjøpe av den personen som har et også, et nytt et koster 500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Det er stabstaget bak da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå