Pedi Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Utrolig bra treff! Men mens jeg husker det, til neste gang kanskje det er mulig å få ordnet med ett agregat hvor en kan fylle/sjekke luft? Og jeg vet også at det var stor etterspørsel av dekkomleggingsmaskin.Ellers så er det 10 tommeltotter opp Nå var det jo både dekkomlegger og kompressor rett bak scenen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Utrolig bra treff! Men mens jeg husker det, til neste gang kanskje det er mulig å få ordnet med ett agregat hvor en kan fylle/sjekke luft? Og jeg vet også at det var stor etterspørsel av dekkomleggingsmaskin.Ellers så er det 10 tommeltotter opp Nå var det jo både dekkomlegger og kompressor rett bak scenen da... Såvidt meg bekjent så hadde de ikke riktig spenningstilgørsel tilgjengelig, derfor var ingen av delene i drift noen av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ahh, ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Kompressoren var i drift like ved cafeterian i depoet lørdagen. Men det er helt klart en ting som skal og vil bli forbedret til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Lenger slange på HT-spyleren f.eks. Den rakk ikke til på de to plassene lengst mot banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Når er påmelding for 2014 i gang??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Info på treffet i august? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Mer info kommer, treffet er 25. august, og vi åpner påmelding på nettsidene snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Skulle det komme flere filmer fra dette treffet, eller var det bare den ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Vi kan ikke slippe alt på en gang! Vent og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå