Ron Jeremy Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Hei, står på trappene til anskaffelse av en LCI E61, 08-09 model. Sett på edition modeller, og utstyr. Hva mener eiere av E61, evt andre om utstyr og nødvendighetene av de ulike pakkene? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Finnes faktisk 2-3 tråder her om dette allerede, men la gå. Ting som jeg personlig mener passer inn i en slik bil er: - Xenon, gjerne adaptive - Skinninteriør (Helst med comfort-seter foran, evt. sportsseter til "nøds") - Om bilen er en 09 ville jeg gjort endel for å fått ny type iDrive (den kom en gang i løpet av modellåret 2009, og kun på biler med navigasjon professional) - Bluetooth handsfree - En eller annen form for musikkanlegg utover "standard" - 6FL iPod/aux/USB-grensesnitt - Elektrisk bakluke - Hengerfeste - Rullegardiner i bakdørene Videre så har man jo også ting som M-pakke, alarm, aut. avblendbare speil, fjernlysassistent, cruise control med bremsefunksjon (eller enda bedre: radar), panoramasoltak og tusen andre mer eller mindre unødvendige morsomme dingser. Har sikkert glemt noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Bortsett fra det åpenbare bør du få med deg Dynamic Drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Om bilen er en 09 ville jeg gjort endel for å fått ny type iDrive (den kom en gang i løpet av modellåret 2009, og kun på biler med navigasjon professional)quote] Den kom i September eller Oktober mener jeg, gitt at du tenker på den nye UI og den harddisk baserte enheten, godt poeng. Dynamic drive ja, man får dette på noe så basic som en 520Dat også? Skal profftone rutene, men gardiner er uansett greit å ha mtp ungene baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Den kom i September eller Oktober mener jeg, gitt at du tenker på den nye UI og den harddisk baserte enheten, godt poeng. Noen biler fikk ikke dette systemet før ut i mars, muligens enda senere, så om en bil er produsert i januar 2009 er det likevel ikke sikkert den har den nye iDriven. Er ingen problem å se om bilen har det eller ikke, så fremt det er bilde av midtkonsollen, men kan være greit å vite. Dynamic Drive var tilgjengelig på 525i/d og oppover og kunne ikke kombineres med xDrive eller M-pakke (noe den forøvrig kunne på e60). Det er forøvrig ofte greit å kikke i gamle prislister, men husk at noen pakker på biler som er solgt nye i Tyskland ikke inneholder det samme som på biler som er kjøpt nye i Norge, selv om de har samme navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Den kom i September eller Oktober mener jeg, gitt at du tenker på den nye UI og den harddisk baserte enheten, godt poeng. Noen biler fikk ikke dette systemet før ut i mars, muligens enda senere, så om en bil er produsert i januar 2009 er det likevel ikke sikkert den har den nye iDriven. Er ingen problem å se om bilen har det eller ikke, så fremt det er bilde av midtkonsollen, men kan være greit å vite. Dynamic Drive var tilgjengelig på 525i/d og oppover og kunne ikke kombineres med xDrive eller M-pakke (noe den forøvrig kunne på e60). Det er forøvrig ofte greit å kikke i gamle prislister, men husk at noen pakker på biler som er solgt nye i Tyskland ikke inneholder det samme som på biler som er kjøpt nye i Norge, selv om de har samme navn. Ok, tror Autopower nevnte at de ble produsert ifra 9.09, mao en 2010 model? Jeg kan huske feil. Primært er jeg happy hvis jeg får den nye Idrive layouten, mao 09 model, 2010 model blir å strekke seg langt/kompromisse med utseendet og utstyr generelt. Hittil så har jeg følgende tanker ifht dette prosjektet(520Dat): Farge: Deep blu sea Spacegrå Mystikkblå (bare pre LCI?) Carbon (primært M farge) Evt den basic Saphire sort, kjedelig men den fungerer. Seter: Komfort, evt sport. Helskinn, sort eller Beige. Ønsker primært ikke panorama, eller soft close. PDC foran og bak Utrekkbar hengerfeste Nedfellbare bakseterygger. Bluethooth. El bakluke. C.A. M/sport ratt regnsensor. Xenon. Aktiv cruise. Antransitt takstoff. Bakrute solgardiner. + evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Det finnes faktisk "sene" 2008-modeller med den nye iDriven også, så innføringen gikk nok over en periode, men tror den "offisielle" datoen er 03/09, altså halvveis inn i 2009-modellåret. Nedfellbare bakseter er standard forøvrig, og har bilen PDC har den dette både foran og bak. Har bilen M-pakke har den vanlig avtagbart hengerfeste, har den ikke dette er det elektrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Komfort seter anbefales på det sterkeste! Du sitter veldig godt i di ifht sports setene. Mtp, at du kan stille i alle bauer, kanter å ikke minst har mulighet til å stille hvordan du vil ha sidestøttene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 A U T O M A T! Slik bil er idioti å kjøpe uten automat og er også mye værre å selge. Ellers er jo koppholdere en fin ting (jeg har ingen... ) Og er du en smule interessert i bil-design velger du selvfølgelig med M-pakke og skinn! Extra ting jeg setter pris på er jo klimatronic, adaptive xenon, Bluetooth, USB og hengerfeste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå