Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja gått litt tregt her nå.

Men her er noen bilder med iphone. Høyre lys er 25w cree med lens cover venstre er 7,5w cree.

jtx3n1wdlv7xkg6ifcco.jpg

0dqdatvoin0cx4ceynfa.jpg

c22wk2vl7yiu5689vmmk.jpg

pbe5vagr9a8xtnfg9kjo.jpg

Som dere ser så er det jo en grei forskjell da, ser jo at høyre lys lyser lengre og er mye hvitere! finaly :)..selv om de blir litt blåe med slik camera, skal nok få tatt skikkelige bilder.

Så jeg er veldig fornøyd med disse pærene her da jeg fikk samme farge som mine ae.

Og pærene mine er hvite med MINIMALT blåskjer og da mener jeg minimalt slik som alle ae også har egentlig vist du ser nøye etter.

Jeg vet også at noen her inne kommer til og si at det er kanskje litt blåe eller svake, men har en løsning der fordi en kompis av meg på sin E39 har også montert samme lyspærer på sin og der ble lyset svakere og mer blå.

Hvorfor?

Lyktene på den bilen er skitten og fukt skadet!

Kjøp nye lykter eller ta de ut og vask de i varmt vann. Det hjelper så sykt mye. Kjøpte selv helt nye spredere på ebay. Refletor har jo så klart mye og si også, størrelse osv. jo større jo bedre.

Konklusjonen min:

Beste pæren jeg har prøvd vertfall :) Enjoy. Legg gjærne ut dine bilder med disse pærene.

Fåes her:

http://www.ebay.com/itm/350648018188?ss ... 1497.l2649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg prøver disse jeg også.. Men om ikke de lyser hvitt slik som mtech AE så gir jeg opp :lol:

Hehe xD jeg fikk vertfall farge match med ae, nå har jeg ikke mtech riktig nok så da kan jeg heller ikke uttale meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...