Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja vet om flere også her inne som har gjort det, skal gjøre det selv endag, men ja verksteder gjør det nok for deg eller om du kjenner noen som har diagnose apparat. Tenkt og kjøpe meg selv, ligger jo mange tråder her inne om hvilket, bruk osv. er ikke så avansert egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er vertfall pæresjekk på tåkelysa bak på min, kommer opp "check rear foglamps" eller noe slikt.

Der er pæresjekk på alle utvendige pærer. :)

Har ikke fått noe feilmelding på mine tåkelys forran (led) . De bak tror jeg gir feilmelding pga. at alt er i en plate der, har selv fått feilmelding hvis jeg drar ut en av de pærene bak der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til de som selger LED pærene på eBay, de sa at det hjalp ved å sette inn noen motstander.

Og over her så har en sagt at det er mulig å fjerne flimringen ved å kode vekk pæresjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til de som selger LED pærene på eBay, de sa at det hjalp ved å sette inn noen motstander.

Og over her så har en sagt at det er mulig å fjerne flimringen ved å kode vekk pæresjekk :)

Hvordan blir det da med led pære i ryggelyset? :)

Skal være innebygd motstander i den, men hvordan får dere vekk pæresjekken evt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til de som selger LED pærene på eBay, de sa at det hjalp ved å sette inn noen motstander.

Og over her så har en sagt at det er mulig å fjerne flimringen ved å kode vekk pæresjekk :)

Hvordan blir det da med led pære i ryggelyset? :)

Skal være innebygd motstander i den, men hvordan får dere vekk pæresjekken evt? :)

For og få vekk pæresjekken på bilen så må dette kodes vekk via diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTEC V3.0 pærene er vel de beste til nå? Men de koster en del, lyser veldig bra :)

Jeg kjøpte noen billige pærer fra eBay, 140kr inkl frakt, syns de funker knall :P Ikke så veldig bra lys om dagen men bra om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=25w ... &_from=R40

Her er hvertfall noen, de fleste ser hvertfall lik ut.

Ligner veldig på de jeg kjøpte, ville nok kjøpt noen som er error-free og med motstander, mine pærer flimrer konstant, ble fortalt at det hjalp med motstander, men jeg må vel kode vekk pæresjekken og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...