Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Tommel opp :applause:

Bøtesatsen er vel 2500 også og det er en grunn til det. Trøster meg med at de som ikke skjønner man blender også seg selv med å bruke tåkelys sammen med nærlys har mye annet de ikke skjønner her i verden også... Enkel fysikk.

Jeg har aldri fått bot for det, å det er det vel en grunn til???? Få som bryr seg!

Hvis dere bryr dere så om jeg kjører med spredere, fikk jeg en enda større grunn til å gjøre det! ;D

Skal bestille xenon til dem idag trur jeg, så det blir STERKT lys fra dem;)

*My car, my rules*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp :applause:

Bøtesatsen er vel 2500 også og det er en grunn til det. Trøster meg med at de som ikke skjønner man blender også seg selv med å bruke tåkelys sammen med nærlys har mye annet de ikke skjønner her i verden også... Enkel fysikk.

Jeg har aldri fått bot for det, å det er det vel en grunn til???? Få som bryr seg!

Hvis dere bryr dere så om jeg kjører med spredere, fikk jeg en enda større grunn til å gjøre det! ;D

Skal bestille xenon til dem idag trur jeg, så det blir STERKT lys fra dem;)

*My car, my rules*

Men tåkelys diskusjoner finnes veldig mange tråder av på dette forumet, så da kan vel slike saker diskuteres der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reef: vet du hvilken fraktpris de tar på MTec V3 for (våre) E60'er?

Og fikk du tull, toll og moms på forsendelsen?

De var jo ikke akkurat gitt bort, men blir fort dobbelt så dyre ..

Det vet jeg ikke desverre. Nå har jeg heller ikke V3 på min bil (ennå) .. men det det er vel noen her inne som har handlet de?

Eller du kan sende mail til selger og spør om fraktpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig eg misforstod tråden, men trenger tips og triks til en E34 som eg tenkte å ha LED i tåkelysa. Der er det H1, men dei LED pærene eg har funnet som er H1 er jo så sinnsjuk store på "tuppen" så får dei ikkje inni hullet på H1 sokkelen engang! Noken som har erfaringer eller vet om noken som matcher 6000K i parklys og nærlys som går overens med sokkelen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Review SMD 5050 LED pærer til tåkelys (HB4)

Jeg gikk til annskaffelse av 2 stk SMD 5050 LED pærer til BMW for at lysene skulle matche!

Jeg endte opp med å kjøpe disse fra Ebay :http://www.ebay.com/itm/221073190240?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Prisen er meget god i forhold til produktet du får! Det tok ca 14 dager å få de og de var testet før jeg fikk de slik at jeg viste at de kom til å fungere!

Min mening er at de lyser noe svakere en vanlig orginale HB4 pærer men ser utrolig mye bredre ut enn de jeg hadde! Vært 10dollar.

Høyre side er montert, venstre er orginalt.

34ynyl1yvc0upb7x1nds.jpg

Begge montert :

907lrievi3cdu0k3idax.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å korleis er det å bytte markeringslysa på e61`n kunne tenkt meg kvit der.

Det går ikke med mindre du er flink til og lodde med hendene.

Det er lysdioder der som må loddes på kretskort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...