Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt Mtec v3 LED pærer til AE, samt Mtec halogen pærer til fjern og grøftelys. Bestilte fra http://www.hids-direct.co.uk , la inn ordren kl 14, og fikk mail nå om at det var pakket og levert til postkontoret. Skal bli spennende å se kvaliteten på de halogen pærene, skal visst være nokså hvite for halogen å være. Kostet bare en 100 lapp paret, så det er ikke store kostnaden for å prøve. LED'ene var 694kr, helt ok pris syns jeg.

Spennende. Legg ut bilder når det er montert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta strammehjul og løpehjul på vogna i dag, og i den anledning kom jeg over de gamle AE billig led pærene, så satte ei inn på førersiden og tok et par bilder til sammenligning med Mtec:

Billig-LED:

9emx93gyymc54o0yjm63.jpg

Mtec-LED:

u1broju2j8ost3qzv37e.jpg

i8hqpg4j6oh9oqqe3uc7.jpg

Ganske stor forskjell når man ser det "live". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta strammehjul og løpehjul på vogna i dag, og i den anledning kom jeg over de gamle AE billig led pærene, så satte ei inn på førersiden og tok et par bilder til sammenligning med Mtec:

Billig-LED:

[ Bilde ]

Mtec-LED:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ganske stor forskjell når man ser det "live". :)

Ja nei det er ikke noe tvil, er nok mtec som er den beste uten H8 sokkel.

Flotte bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte skiltlys, AEs og tåkelys i LED fra Dypvik T. Var kjempefornøyd med lysene helt til noen påpekte at tåkelysene mine blinker når jeg kjører med tåkelys av. Har nå selv sett at det kommer et flash i hvert tåkelys, ca annenhvert minutt når tåkelysene ikke er skrudd på! I tillegg så ser de ledlysene ut som disko-strobelys hver gang jeg skrur på tenninga. Bare nevner atjeg har koblet motstander på pærene for å unngå feilmelding i canbus.

Er det en easy fiks på det her eller er det bare å kaste de led pærene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte skiltlys, AEs og tåkelys i LED fra Dypvik T. Var kjempefornøyd med lysene helt til noen påpekte at tåkelysene mine blinker når jeg kjører med tåkelys av. Har nå selv sett at det kommer et flash i hvert tåkelys, ca annenhvert minutt når tåkelysene ikke er skrudd på! I tillegg så ser de ledlysene ut som disko-strobelys hver gang jeg skrur på tenninga. Bare nevner atjeg har koblet motstander på pærene for å unngå feilmelding i canbus.

Er det en easy fiks på det her eller er det bare å kaste de led pærene?

Få deaktivert pæresjekk så ordner det seg, eller så kan det tenkes at du må ha større motstand.. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer den pære nr 5 i mørket? Ser den har en slik projektor foran, men den vil vel lyse i "runding", slik at man får mye lys oppover også, og kanskje vil blende motgående trafikk?

Den er veldig god. Du får rundt lys altså for eks. I en tunell så lyseren den liksom en ring rundt hele fra vegg til tak. Kommer så klart annpå hvordan tåkelysene montert, mine er jo litt ut fra fangeren slik at de lyser oppover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer den pære nr 5 i mørket? Ser den har en slik projektor foran, men den vil vel lyse i "runding", slik at man får mye lys oppover også, og kanskje vil blende motgående trafikk?

Ikke noe mer enn de orginale halogenpærene som lyser 360' uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...