Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Har lest tidligere i tråden at noen sliter med å plassere motstandene inni lykta, så tenkte det var enklere å bare kode vekk pæresjekken. Ser også i åpningsposten at de kan bli veldig varme, men dette gjelder kanskje bare tåkelys-motstandene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleder kun tåkelys mostandene til ae skal være laget for å plasseres inni lykten. Om man kjøper skikkelig.

Men merk også at kjøper folk ae som ikke er m- tec, så vil lysene blafre/flimre ved oppstart !  (så lenge en ikke koder bort pæresjekken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest tidligere i tråden at noen sliter med å plassere motstandene inni lykta, så tenkte det var enklere å bare kode vekk pæresjekken. Ser også i åpningsposten at de kan bli veldig varme, men dette gjelder kanskje bare tåkelys-motstandene?

 

Jeg har ekstralys sine, fikk plass til alt inne i lykta, ikke koda vekk pæresjekk på AE, mens noen andre her som har Mtec fikk ikke plass til alt inni lykta, tror også en klarte å få plass, men usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei jeg har kjøpt meg en Bmw 520D 2000mod, også fikk jeg lyst på angel eyes men er ikke helt med på hva jeg trenger eller hva som må gjøres ? kan du sende link til hva jeg bør kjøpe som passer til den bilen ? også hva du mener er best :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har kjøpt meg en Bmw 520D 2000mod, også fikk jeg lyst på angel eyes men er ikke helt med på hva jeg trenger eller hva som må gjøres ? kan du sende link til hva jeg bør kjøpe som passer til den bilen ? også hva du mener er best :)?

 

Hvis du har originale lykter, så må du enten sette inn ringer selv, evt bytte til Hella sine facelift lykter som kom i 2001, da trengs det litt kabling osv, ikke umulig å få det til. Ligger guides på hvordan. Et bilde av fronten vill nok hjelpe godt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har originale lykter, så må du enten sette inn ringer selv, evt bytte til Hella sine facelift lykter som kom i 2001, da trengs det litt kabling osv, ikke umulig å få det til. Ligger guides på hvordan. Et bilde av fronten vill nok hjelpe godt her :)

 

fikk et tilbud av en venn om å kjøpe Hella lykter som han hadde ! han skulle ha 1500kr får begge. er det dyrt eller billig?

har hørt at hvis man setter inn ringer selv så blir det litt ''jalla'' mek, også må jeg kjøre 3km får å komme på

asfalten så er litt redd at de ringene blir litt får dårlig til der jeg bor.... 

 

men her har du bilde av lykten/fronten av bilen ! 

 

http://i.imgur.com/MlYODJF.jpg

Endret av Klaudi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk et tilbud av en venn om å kjøpe Hella lykter som han hadde ! han skulle ha 1500kr får begge. er det dyrt eller billig?

har hørt at hvis man setter inn ringer selv så blir det litt ''jalla'' mek, også må jeg kjøre 3km får å komme på

asfalten så er litt redd at de ringene blir litt får dårlig til der jeg bor.... 

 

men her har du bilde av lykten/fronten av bilen ! 

 

http://i.imgur.com/MlYODJF.jpg

 

Hvis de er i god stand er det en grei pris, de koster ca 8 lapper nye med xenon utgaven.. Sjekk om justeringsarmene til pærene ikke er sprekte, hvis de er må de byttes. Ganske enkel operasjon, trenger bare og bake lyktene, dele de ettersom de er limt, ikke klipsa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk et tilbud av en venn om å kjøpe Hella lykter som han hadde ! han skulle ha 1500kr får begge. er det dyrt eller billig?

har hørt at hvis man setter inn ringer selv så blir det litt ''jalla'' mek, også må jeg kjøre 3km får å komme på

asfalten så er litt redd at de ringene blir litt får dårlig til der jeg bor.... 

 

men her har du bilde av lykten/fronten av bilen ! 

 

http://i.imgur.com/MlYODJF.jpg

 

 

Det var billig ja, men de lyktene der (på linken over) er jo gamle og ikke facelift lykter. Så skal man få angel eyes der så er man nødt til å sette inn 4 ringer selv. Slik som E36 46 osv. Bare se på side 1 nederst å tråden. I tillegg så nevner du noe med 3km før vei så regner med du mener og ringe lyser godt nok? de gjør det, men BMW E39 har ikke DRL så du kan aldri kjøre kun med ringer der det ikke er vei lys, da ser man ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å bruke så sterke pærer til angeleyes? Er det fare for at varmen kan smelte / deformere ringene? Snakker da om E91 LCI med bi-xenon adaptive hovedlamper.
Jeg vurderer også sterkt å kjøpe disse: http://www.ebay.com/itm/201370010249?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Men vet ikke om jeg vil lage så stort nummer ut av dette med LED lys i angeleyes. Har sett noen tråder på div forum om folk som har montert disse, og det ser jo kult ut. Når 1 hovedlampe koster 8k, så kan det å ta sjansen på å montere noe som dette kan fort bli kostbart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å bruke så sterke pærer til angeleyes? Er det fare for at varmen kan smelte / deformere ringene? Snakker da om E91 LCI med bi-xenon adaptive hovedlamper.

Jeg vurderer også sterkt å kjøpe disse: http://www.ebay.com/itm/201370010249?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Men vet ikke om jeg vil lage så stort nummer ut av dette med LED lys i angeleyes. Har sett noen tråder på div forum om folk som har montert disse, og det ser jo kult ut. Når 1 hovedlampe koster 8k, så kan det å ta sjansen på å montere noe som dette kan fort bli kostbart. :)

 

Hvordan er det å bruke så sterke pærer til angeleyes? Er det fare for at varmen kan smelte / deformere ringene? Snakker da om E91 LCI med bi-xenon adaptive hovedlamper.

Jeg vurderer også sterkt å kjøpe disse: http://www.ebay.com/itm/201370010249?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Men vet ikke om jeg vil lage så stort nummer ut av dette med LED lys i angeleyes. Har sett noen tråder på div forum om folk som har montert disse, og det ser jo kult ut. Når 1 hovedlampe koster 8k, så kan det å ta sjansen på å montere noe som dette kan fort bli kostbart. :)

 

Er jo ikke varme i LED. Så lite at det nesten ikke gir utslag på tempfølere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...