Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Poppy skrev:

^Du er fornøyd med pærer fra din egen nettside? Ikke så rart..

WRIzno7.png

person spurte, eg svarte. Trenger ikkje presse ned, berre på grunn av eg eige den... Det er ikkje so veldig lett å komma ut til folket med ny nettside/butikk, derfor må reklame på alle mulige metoder...  Men det er fleire som er veldig fornøyde med dei ryggelys pærer, så berre å ta kontakt om noen lurer på noko :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ser dårlig ut med det. Har prøvd noen billige 80w grøfte lys pærer og det var rett og slett bare boss! Det var riktig nok like sterke som Osram 80w, men det var veldig blå og lilla farge skjær.

Så nok engang holdt dere til Osram sine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo strengt tatt ingen av disse led pærene på ebay som faktisk er Osram vel?

Det er bare at kina-selgerne synst at det ser bra ut når det står Osram i annonsen deres. Osram lager ikke slike pærer uansett. Så tror det går for det samme om det står osram eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke sikker på, men har sett noen pærer som er på stemplet sylvania, men de har jeg ikke prøvd ennå.

Men poenget er om med denne tråden er jo at folk skal bli fornøyd og det blir man om man velger det jeg har lagt ut på side 1. 

Og som jeg sa i sted:  Har prøvd noen billige 80w grøfte lys pærer og det var rett og slett bare boss! Det var riktig nok like sterke som Osram 80w, men det var veldig blå og lilla farge skjær. (Disse var ikke merket osram, men de var helt identiske, så ingen tvil om at det er forskjeller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Identiske til hvilke Osram? Osram lager ikke LED pærer(som i tåkelys pærer) til bil. 

http://www.osram.com/osram_com/products/led-technology/led-vehicle-and-bicycle-lighting/cars/led-exterior-lighting/index.jsp

Er ikke meningen å lage styr i tråden, og det er nok klart at de som er hakket dyrere har bedre lysbilde, er sterkere og har bedre kvalitet all over, men det blir feil å kalle de Osram.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Freakshow skrev:

Ja har sett disse tidligere, står veldig lite info. da. Ifølge videoen og så ser det nok ut som ikke er så mye sterkere lys enn 80w på side 1 her, om de ikke er svakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 320 IAT skrev:

Hei jeg har en E61 04/05 mod. Jeg kjøpte noen led lys til ae. Men jeg synes ikke de lyser bra. Viser knapt når solen skinner. Ser der er flere nå som har bedre lys. Hvilke type bruker dere nå?

Alt står på side 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...