Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Faktisk ikke sett de før, men virket litt seriøst. Verdt å prøve ;)

Da har jeg handlet dem, så får man se.

Og jeg trenger en slik? Glemte å sjekke om dette følger med, men det står på siden at "NO DOOR AJAR ERROR CODE, NO ADAPTIVE LIGHT ERROR CODE, AND NO RADIO INTERFERENCE ." http://www.e92-lighting.com/bmw-angel-eyes-led-cree/dtec-h8-led-angel-eyes-v7-64w/

4jicf2fl1j2q8dsmqzl1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet dem, så får man se.

Og jeg trenger en slik? Glemte å sjekke om dette følger med, men det står på siden at "NO DOOR AJAR ERROR CODE, NO ADAPTIVE LIGHT ERROR CODE, AND NO RADIO INTERFERENCE ." http://www.e92-lighting.com/bmw-angel-eyes-led-cree/dtec-h8-led-angel-eyes-v7-64w/

4jicf2fl1j2q8dsmqzl1.jpg

Du får legge ut skikkelige bilder og din konklusjon når du har fått montert så legger jeg det inn som update. Canbus motstanden trenger du kun på tåkelys. Alle angel eyes har innebygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har tips til led pærer til skiltlys til e60?

noe liggnende dette her tenker jeg da!

73eae4500acac3d885395d627520f743-image.j

har noen pærer på jobben, men vil heller ha sånn at man bytter ut hele greia

Ville hjeller byttet ut pæren. Sett flere som har montert de lysene der og det lyser altfor mye! Lyser jo opp hele ræven og veien bak. Skulle jo tro man kjørte med ryggelys xenon. Så jeg er ingen fan av de lysene der :P    Har selv svakt Hvit LED som da ser orginalt ut og lyser like mye som originalt ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge ut skikkelige bilder og din konklusjon når du har fått montert så legger jeg det inn som update. Canbus motstanden trenger du kun på tåkelys. Alle angel eyes har innebygget.

Ok, det var greit å vite :-)

Ja, skal legge ut bilder og konklusjon. Har ikke så mye erfaring men ser jo etterhvert hva andre har nå da:-)

Har og kjøpt disse rygge lysene, så får bilder & konklusjon av dem og(det er det sikker noen som allerede har...)

2x 10W 7440 T20 CREE R5 & 12 5050 SMD LED Turn Reverse Tail Signal Light Bulbs

http://www.ebay.com/itm/171123797308?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Ville hjeller byttet ut pæren. Sett flere som har montert de lysene der og det lyser altfor mye! Lyser jo opp hele ræven og veien bak. Skulle jo tro man kjørte med ryggelys xenon. Så jeg er ingen fan av de lysene der :P    Har selv svakt Hvit LED som da ser orginalt ut og lyser like mye som originalt ;):)

Ja, er helt enige med @Reff89 her, mener og en ikke trenger å lyse opp skiltet for mye. Kjøp heller sterkere rygge lys om du trenger det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der ja :D

Det kommer snart en stor update folkens :D 

Da snakker jeg om 80watts LED pærer som nettopp er rullet inn på markedet. Så klart ikke i Norge da :P

Også kommet nye til LCI biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kraftige ae leds må vi bruke for at det skal vises om dagen da?

edit: har fått meg slike led skiltlys av en kompis nå. ser at det er 50 dioder inni hver pære, så regner med at de lyser for mye... Noen som har "dårlige" led skiltlys som dere kan anbefale meg?

edit2: som ikke koster 600,-... for det koster tydeligvis de fra gs som jeg har fått :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert led inni bilen nå. 2 stykk som eg fekk fra en venn, og 2 stykk kjøpt på biltema.

Men problemet er når eg kobler til den siste bak, så vil ingen av lysene fungere.

3 av 4 lys vil fungere, men når NR 4. blir koblet til, funker ingen av de.

Noen idee? Sikring, motstand? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...