Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Fordi at en LED pære trekker mye mindre strøm en en vanlig halogen pære. Motstanden lurer systemet til å tro det sitter en halogen pære.

Dette gjelder også for ettermontering av Xenon så sant det ikke er digitalt kit.

Ja det må kodes vekk, selv har jeg gjort det på min og det er en drøm siden motstandene er en veldig forbruksvare som ikke tåler vann eller noenting.

Finnes det en guide elns om hvordan man gjør det? viss ikke, så hvor er det muligheter for å få gjort noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en guide elns om hvordan man gjør det? viss ikke, så hvor er det muligheter for å få gjort noe sånn?

Finnes nok mange guider på google, men du trenger jo diagnose/koding utstyr.

Ta deg en titt i denne tråden og se om noen i området ditt kan gjøre det for deg:

http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes nok mange guider på google, men du trenger jo diagnose/koding utstyr.

Ta deg en titt i denne tråden og se om noen i området ditt kan gjøre det for deg:

http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/

Det der tror jeg blir litt for avansert for meg assss.. men går de der jævla motstandene SÅÅÅ ofte? kan jo umulig være så dårlige greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke motstand vist du kjøper xenon kit som er digitalt. Men har selv dårlige erfaringer med slike kit også. Ballastene ryker for de også, tåler rett og slett ikke bilvasken, selv om jeg prøvde å gjemme det ganske så bra for vann, koblingene er rett og slett ikke tett nok og det begynner å ruste og faenskap :P (nå snakker jeg både om billig ebay kit og dyre norske kit) Drev jo kun med xenon før LED kom på markedet. Men det blir aldri i livet montert xenon igjen, LED er det nye nå :)

Men altså har ikke bare dårlige erfaringer med motstander heller, mine har vart opptil flere måneder. Men noen har røket etter bare 2-3 uker kanskje, som oftest en om gangen. 

Ett bra tips er jo å kjøpe flere i samme slengen og bare ha liggende bak i bilen, de er jo tross alt billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde motstand på i ei uke så røyk den..Lurer på om jeg skal ta turen til Bergen så kan du Rene kode pæresjekken vekk :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Du er hjertelig velkommen, men hvordan vet du hva jeg heter? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, det var temmelig mye arbeid:p

Lyst å tjene deg noen kroner? Hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, det var temmelig mye arbeid:p

Lyst å tjene deg noen kroner? Hehe;)

Hehe ja kan altids hjelpe til. Bare gi en lyd det når du fått tingene. Skal du ha skikkelig hvite ringer så er nok de jeg linket til løsningen. Da blir det jo nesten om originale Hella :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så jo bra ut. Men hvordan er holdbarheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja kan altids hjelpe til. Bare gi en lyd det når du fått tingene. Skal du ha skikkelig hvite ringer så er nok de jeg linket til løsningen. Da blir det jo nesten om originale Hella :)

Delivery package1 of1 Create insurance claim | Void label | Reprint label
Estimated deliveryWednesday, Nov 6, 2013 - Wednesday, Nov 13, 2013 No estimate availableEstimated delivery by

Shipping status Not shipped Shipping status Not shipped
  • Shipping info received
  • Received
  • In transit
  • Delivered
  • Shipping info received
  • Received
  • In transit
  • Delivered
  • Shipping info received
  • Received
  • In transit
  • Delivered
Shipping carrier Multiple carriers

Tracking numberGlobal tracking
Domestic tracking

Last scanned date N/A

Package locationN/A ,

Delivery message

Time and date Place Message
Hide Full tracking historySee Full tracking history
2ffa_1.JPG?set_id=800005007

Item price
$112.94

Quantity
1

Item number
310700217201
---------------------------------------------------------------------
Ja, no får du bare sjekke av i kalenderen, har du limpistol?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...