Reef89 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Forslag til kraftige angle-eyes til en e46 ? samt til grøftlysa? har hatt SMD9009 før. trenger tips ! Alt står på s. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 så det, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Fortsatt de samme H8 angel eyesene til e92 i førsteposten som er beste? Dyrt for noen lyspærer syns jeg men Men har kjøpt sånn LED tåkelyspærer som skrevet i førsteposten, veldig fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Både og, kommer en ny update senere i dag Mattae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Finnes det LED pærer som ligner osram nightbreaker mtp farge? Sent from my iPhone using Candy Crush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Noen som har prøvd noe H7 her da? Skulle vært sterke, skal brukes på en motorsykkel som kjørelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Noen som har prøvd noe H7 her da? Skulle vært sterke, skal brukes på en motorsykkel som kjørelys. Hvis du skal ha det for kjørelys må du vel ha noe kraftige saker, hvis du absolutt skal ha led: http://www.ebay.com/itm/1-SET-6000K-H7-LED-Headlights-4000LM-H7-60W-CREE-DRL-H7-LED-Fog-Light-Bulb-Lamp-/111368306719?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19ee11801f&vxp=mtr Har ikke sett slike i "action" men ser låvende ut da. Men tar da litt plass med viften, vet ikke hvor trangt det er med plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Er ikke så veldig god plass, men lurte på om det er noen steder i Norge noe liknende kan kjøpes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Tviler noe tilsvarende. Må huske på det at Norge er det siste i hele verden som får inn slike ting, og når det først kommer så er det ran på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Hm var litt dyre derfor jeg er litt skeptisk, bestilte noen leds herom dagen som har kommet. Eller kanskje man bare burde bestille et xenon-kit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Kjøpte noen t10 led pærer til blinklysene til bilen min, så ser jeg at de nye pærene lyser svakt hele tiden.. Funker med blinklys osv, men lyser konstant litt. Kommer ikke noe feilmelding. Noen som vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Dette er trolig pga. coldcheck av pærene. Korte pulser med lav duty cycle (PWM) kan få de til å lyse svakt. Koder du bort coldcheck så bør de slukke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Fortsatt Mtec pærene til e61 som er dem beste? Sent fra min D6503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Fortsatt Mtec pærene til e61 som er dem beste? Sent fra min D6503 via Tapatalk Til preLCI ja Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Dette er trolig pga. coldcheck av pærene. Korte pulser med lav duty cycle (PWM) kan få de til å lyse svakt. Koder du bort coldcheck så bør de slukke. Ja. Eller kjøper noen som er error free. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå