Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Slenger inn et tåpelig spørsmål da jeg dessverre har null og niks peiling på dette...

Jeg har en 2002 e39 hvor jeg per dags dato har originale gule/amber pærer, men har lyst på litt hvitere/blåere lys i ringene, hva må gjøres for å få dette til? Bare å bytte pære?

If so, hva er å anbefale som står litt i stil til xenon nærlysene mine?

Les s. 1 :) Der står alle pærene du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvilken motstand er det snakk om på side 1 til led i grøftelys?

Finner mange HB4 6ohm 50w motstander på ebay, men ikke 50ohms motstander.

http://www.ebay.com/itm/9006-HB4-Load-Resistor-for-LED-Fog-Light-Error-Cancellation-Canbus-Add-On-/361020353981?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item540e7d6dbd&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du linke den eksosbandasjen fra biltema? Det var så mange typer, også kostet det en del også. Virket ikke som det klebet noe særlig? Åssen festet du det?

159.- er no ikke så gale? :P for 22 x 60 cm.

http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Tuning/Eksosror/Varmeskjold-79449/

tapet den bare rundt motstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har akkurat kjøpt meg en BMW 520d stv (E61) 2008 mod. Jeg er ikke så godt kjent med BMW generelt, men jeg vil gjerne skifte angel eyes pærene og grøftelysene til led. Der står jeg fast da det er 1000 pærer å velge imellom og at jeg har hørt at AE på bi xenon lykter er forskjell fra de andre lyktene.

Kan du hjelpe meg her Reef89?

Takk på forhånd:)

post-76135-0-39651200-1408435542_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har akkurat kjøpt meg en BMW 520d stv (E61) 2008 mod. Jeg er ikke så godt kjent med BMW generelt, men jeg vil gjerne skifte angel eyes pærene og grøftelysene til led. Der står jeg fast da det er 1000 pærer å velge imellom og at jeg har hørt at AE på bi xenon lykter er forskjell fra de andre lyktene.

Kan du hjelpe meg her Reef89?

Takk på forhånd:)

Alt du trenger står på s. 1. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du trenger står på s. 1. :)

Takk for kjapt svar :)

Men hva er forskjellen på AE pærene når det kommer til org. Bi xenon lykter og ikke? Så ikke det og vet ikke helt hva jeg skal se etter da dem sier det er forskjell:/ Jeg er helt på jordet, men er ny i BMW verden:) også er det HB4 i tåkelysene? Om jeg forsto det rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar :)

Men hva er forskjellen på AE pærene når det kommer til org. Bi xenon lykter og ikke? Så ikke det og vet ikke helt hva jeg skal se etter da dem sier det er forskjell:/ Jeg er helt på jordet, men er ny i BMW verden:) også er det HB4 i tåkelysene? Om jeg forsto det rett:)

Det spiller ingen rolle.

Som sagt tidligere så står alt på s. 1 :)  hvilken pærer som passer til hvilken bil.

Men kan hjelpe deg litt på vei og ifølge bildet ditt over så skal du ha H8 pærer til både angel eyes og grøfte lys siden du har LCI bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle.

Som sagt tidligere så står alt på s. 1 :) hvilken pærer som passer til hvilken bil.

Men kan hjelpe deg litt på vei og ifølge bildet ditt over så skal du ha H8 pærer til både angel eyes og grøfte lys siden du har LCI bil :)

Okei, tusen takk:D stor hjelp! Så h8 mtec til AE, hvem ville du valgt av de pærene? Ser det er noen typer der. Vil helst at ringene lyser ca likt og ikke at den innerste er 3 ganger så lys i forhold om du skjønner:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, tusen takk:D stor hjelp! Så h8 mtec til AE, hvem ville du valgt av de pærene? Ser det er noen typer der. Vil helst at ringene lyser ca likt og ikke at den innerste er 3 ganger så lys i forhold om du skjønner:)

Kan varmt anbefale H8 mtec pærer til angel eyes. Ringene lyser sterkt også på dagtid, og ringene lyser like sterkt. Var selv redd for at den innereste ringen skulle være sterkere, noe som jeg synes personlig er mindre pent, ingen problem med disse.

Da snakker vi de orginale, og ikke disse kopiene som ikke vises til 2-300kr

Her er de jeg kjøpte: http://www.ebay.de/itm/MTEC-Ver3-0-6W-Angel-Eyes-BMW-E39-E60-E63-E65-6watt-LED-stark-wie-BMW-F10-F07-/221346817215?ssPageName=ADME%3AL%3AOU%3AUS%3A1120&nma=true&si=C5vXD6nMSdLcf4MxvhQbmk04%252F78%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bedre og finere lys finnes ikke :) Husk å ikke plasser motstanden på plastikk. (se mitt tips på s. 1)  og kjøpe flere motstander samtidig, de er forbruksvare og ryker fort. Noe drit rett og slett. Tåler ikke vann heller. Litt leiting på ebay så finner du motstander 2stk til en 20-40kr inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...