Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Motstanden til led grøftelysene passer ikke inn i stikket på bilen. Enden som skal inn i pæren passer fint. Er det bare å bøye ut pinnene slik at den passer i stikket eller må jeg kjøpe ny motstand?

Sikkert bare irr eller litt skjeve kontakter fra ledningsnettet på bilen, slet med det før jeg også, ble så lei at jeg kappet av hele pluggen og monterte på ny plugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har kjøpt en BMW e46 2002 316Ti (facelift) og vil gjerne oppgradere lyktene til angel eyes og lykter i klarglass. Jeg er helt ny på dette og har ikke mye peiling på bil, jeg har lest s.1 og sett mye i tråden og ikke funnet en spesiell guide som jeg følte gjaldt det jeg skal da... Kanskje har ikke har sett godt nok, men her er jeg...

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en BMW e46 2002 316Ti (facelift) og vil gjerne oppgradere lyktene til angel eyes og lykter i klarglass. Jeg er helt ny på dette og har ikke mye peiling på bil, jeg har lest s.1 og sett mye i tråden og ikke funnet en spesiell guide som jeg følte gjaldt det jeg skal da... Kanskje har ikke har sett godt nok, men her er jeg...

Takk :)

Siden E46 aldri kom med angel eyes originalt så må du ha ombyggningskit (som står på s. 1 nederst, også linket) Det er det fineste og sette inn ringer i original lyktene. Nytt glass kan du kjøpe separat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden E46 aldri kom med angel eyes originalt så må du ha ombyggningskit (som står på s. 1 nederst, også linket) Det er det fineste og sette inn ringer i original lyktene. Nytt glass kan du kjøpe separat.

Ok, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...