Reef89 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Har du noe navn på de? Samme som disse eller? http://www.ebay.com/itm/2x-High-Power-CREE-LED-Car-Foglight-Fog-Head-Driving-Daytime-Running-Light-Bulb-/300802221774?pt=LH_DefaultDomain_0&var=600062892828&hash=item460935a6ce Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Hei Reef89, flott tråd! har akkurat rullet min første BMW inn i garasjen!!! fikk den i går 7.11, kvitta meg med MB.. håper detta blir bra! sålangt er jeg imponert!! har du fått og prøvd den 6. pæra? den ser jo konge ut hvilken butikk kan dem kjøpes i BMWBørge 2011 F10 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Hei Reef89, flott tråd! har akkurat rullet min første BMW inn i garasjen!!! fikk den i går 7.11, kvitta meg med MB.. håper detta blir bra! sålangt er jeg imponert!! har du fått og prøvd den 6. pæra? den ser jo konge ut hvilken butikk kan dem kjøpes iBMWBørge 2011 F10 520d Takk for det og velkommen i BMW verden, når du først er kommet der forlater du den aldri Nei jeg avbestillte de og tenkte heller og prøve meg på de nye 20w og se hvordan de fungerer Kommer bilder og info. så snart de ankommer postkassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Da har jeg montert disse Resultatet ble slik: Beklager dårlig kvalitet på bilde i mørket (mobilkamera). Det lyser noe mer blått "live". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Det var fint, flott skiltnummer da var det tilfeldig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Nei jeg avbestillte de og tenkte heller og prøve meg på de nye 20w og se hvordan de fungerer Kommer bilder og info. så snart de ankommer postkassen Flott om du kan ta et bilde mens du monterer med 7,5w i ene lykta og 20w i andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Då røyk eine AE pæra! Den fra Wiesslicht på 6w... Heldigvis livstids-garanti på disse, så får kontakte dei så fort som mulig, imenst var det tilbake til de mindre kraftige 3w AE.. -.- Er ute etter de KRAFTIGSTE og mest 6000-8000K Angel Eyes TIPS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Da har jeg montert disse [ Bilde ] Resultatet ble slik: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Beklager dårlig kvalitet på bilde i mørket (mobilkamera). Det lyser noe mer blått "live". Såg veldig bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Nei jeg avbestillte de og tenkte heller og prøve meg på de nye 20w og se hvordan de fungerer Kommer bilder og info. så snart de ankommer postkassen Flott om du kan ta et bilde mens du monterer med 7,5w i ene lykta og 20w i andre! Ja skal ta før og etter bilder og med en av hvær Tror ikke de skal være så lang unna nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Det var fint, flott skiltnummer da var det tilfeldig eller? Takk for det, men regnr stemmer nok ikke helt med virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Om noen ønsker Burgertuning sine LED pærer for E90 ++ har jeg ett sett (kun prøvemonterte før jeg solgte bilen) til salgs for en billig penge. Fungerer f.eks på LCI halogen lykter. Bare send meg PM. (Om dette er spam så sletter jeg posten...). Har sendt deg pm Mine 10 watts led fra ebay rauk etter maks 3 månar. Først den eine og ei veke seinare den andre. Skikkelig crap med andre ord. I tillegg blinka dei ved oppstart. (Det var forøvrig kanske tøft synst eg ) Det var ikkje feilmelding og lyset var egentlig bra, men synd med kvaliteten. Eg klarte ikkje finne anbefalte led-pærer til angel eyes'a til e90/e91 2006?? Altså ikkje h8 om eg ikkje tar helt feil. Vil har så sterke som mulig! Takkar om trådstartar har nokre tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Noen som har prøvd slike eller? 25W CREE-LED høres jo helt spinnvillt ut (og for godt til å være sant). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Noen som har prøvd disse i ryggelysa?? http://www.ekstralys.no/categories/ryggelys-i-led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Noen som har prøvd disse i ryggelysa?? http://www.ekstralys.no/categories/ryggelys-i-led Niks, men såg faktisk veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Kun sett videoer på youtube der dei tester 5w. Disse er jo på 10w cree noe som er bedre en smd? Trur eg må anskaffe disse for å teste dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå