T.H.O Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Er det ikke likt lys i de ytre ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Er det ikke likt lys i de ytre ringene? Joda, de er bare litt svakere pga vinkel og lyset ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Og du har ikke M-tec? Har vurdert å bestille de, ettersom jeg er lang ifra fornøyd med GS-pærene jeg trodde skulle være bra... Men må innrømme at å bruke 70 000 på to parklyspærer er lite fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Og du har ikke M-tec? Har vurdert å bestille de, ettersom jeg er lang ifra fornøyd med GS-pærene jeg trodde skulle være bra... Men må innrømme at å bruke 70 000 på to parklyspærer er lite fristende... Nei, har 40W'ene fra Ekstralys.no, kosta 1500 kr ca, mulig jeg bestiller opp et sett fra Mtec, får se, ettersom de jeg har nå har ganske bra styrke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hei. Sikkert blitt spurt om før men orker ikke lese meg gjennom 81 sider for å finne ett enkelt sp.mål så håper det går greit. Jeg har en 2012 mod F11 som jeg kunne tenke meg å bytte ut grøftelyspærene til noe som harmonerer med hovedlyktene. Slik det er nå så ser det bare ufattelig teit ut. Noen som kan anbefale noen gode pærer som ikke koster flere tusen .. Er ikke på utkikk etter noe som lyser opp hele gata, bare fargen er lik resten av lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Alt står på side 1 Vegard H8 som står i F11? Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hei. Sikkert blitt spurt om før men orker ikke lese meg gjennom 81 sider for å finne ett enkelt sp.mål så håper det går greit. Jeg har en 2012 mod F11 som jeg kunne tenke meg å bytte ut grøftelyspærene til noe som harmonerer med hovedlyktene. Slik det er nå så ser det bare ufattelig teit ut. Noen som kan anbefale noen gode pærer som ikke koster flere tusen .. Er ikke på utkikk etter noe som lyser opp hele gata, bare fargen er lik resten av lyktene. Har du M-sport eller uten? Litt usikker på om det forskjell på M-sport og vanlige tåkelys, er det på E60 værtfall. Hvis du har uten, så har du H8, det har jeg liggende både 60 og 80W super hvite pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Er sannelig ikke sikker på hvilke type pærer som er jeg. Bilen er M-sport ja, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 (endret) Går ikke an og slette innlegg på forumet. Hvilke pærer man har så er det vel bare å stikke øynene inni lykten og se. Klarer man ikke å se hvilken type så er pære guiden postet og linket på s. 1. Endret Mars 8, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Kom visst 3 innlegg av samme der,, hvordan i alle dager får man slettet 2 av dei??? Du har forresten H8 pærer i tåkelysene dine, ingen forskjell fra M-sport til vanlig. Hvis du trenger, så har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Noen med 3serie LCI 09ish årsmodell, msport + bi-xenon + adaptive lys som kan anbefale LED til angeleyes? Har kikket litt på disse: http://www.ebay.com/itm/160655576743?_trksid=p2060778.m2763.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Er dette bare noe dritt? eller kan dem funke? Eventuelt om noen har bilde av nevnte bil, med tilsvarende lamper med LED angeleyes? Og ja, jeg har tatt meg tid til å lese hele denne tråden, men kunne ikke finne noen med bi-xenon + adaptive lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Noen med 3serie LCI 09ish årsmodell, msport + bi-xenon + adaptive lys som kan anbefale LED til angeleyes? Har kikket litt på disse: http://www.ebay.com/itm/160655576743?_trksid=p2060778.m2763.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Er dette bare noe dritt? eller kan dem funke? Eventuelt om noen har bilde av nevnte bil, med tilsvarende lamper med LED angeleyes? Og ja, jeg har tatt meg tid til å lese hele denne tråden, men kunne ikke finne noen med bi-xenon + adaptive lys. Følger! Asim Gondal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walaker Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Noen her som har blitt stoppet i teknisk med led pærer? Jeg fikk beskjed om at jeg måtte sette i org pærer. Hadde led i tåke, park og skiltlys. skiltlysene var visst for sterke og blendet. Dem var heller ikke spesielt gla i kina ledbaren min under skiltet. 1998 520ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Noen her som har blitt stoppet i teknisk med led pærer? Jeg fikk beskjed om at jeg måtte sette i org pærer. Hadde led i tåke, park og skiltlys. skiltlysene var visst for sterke og blendet. Dem var heller ikke spesielt gla i kina ledbaren min under skiltet. 1998 520ia Blitt påminnet av led i tåke før, men ikke noe mer enn en muntlig beskjed. Led i park og skilt brydde de seg ikke om.Skiltlysene er sykt sterke og. Endret Mars 17, 2015 av eriksen76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Kjøretøy forskriften sier gule eller hvite lys foran så. Sist jeg sjekket stod det ingenting om LED, men det skal jo være E- merket sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå