Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Og du har ikke M-tec? Har vurdert å bestille de, ettersom jeg er lang ifra fornøyd med GS-pærene jeg trodde skulle være bra... Men må innrømme at å bruke 70 000 på to parklyspærer er lite fristende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har ikke M-tec? Har vurdert å bestille de, ettersom jeg er lang ifra fornøyd med GS-pærene jeg trodde skulle være bra... Men må innrømme at å bruke 70 000 på to parklyspærer er lite fristende...

Nei, har 40W'ene fra Ekstralys.no, kosta 1500 kr ca, mulig jeg bestiller opp et sett fra Mtec, får se, ettersom de jeg har nå har ganske bra styrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sikkert blitt spurt om før men orker ikke lese meg gjennom 81 sider for å finne ett enkelt sp.mål så håper det går greit.

Jeg har en 2012 mod F11 som jeg kunne tenke meg å bytte ut grøftelyspærene til noe som harmonerer med hovedlyktene. Slik det er nå så ser det bare ufattelig teit ut.

Noen som kan anbefale noen gode pærer som ikke koster flere tusen :P.. Er ikke på utkikk etter noe som lyser opp hele gata, bare fargen er lik resten av lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sikkert blitt spurt om før men orker ikke lese meg gjennom 81 sider for å finne ett enkelt sp.mål så håper det går greit.

Jeg har en 2012 mod F11 som jeg kunne tenke meg å bytte ut grøftelyspærene til noe som harmonerer med hovedlyktene. Slik det er nå så ser det bare ufattelig teit ut.

Noen som kan anbefale noen gode pærer som ikke koster flere tusen :P.. Er ikke på utkikk etter noe som lyser opp hele gata, bare fargen er lik resten av lyktene.

Har du M-sport eller uten? :) Litt usikker på om det forskjell på M-sport og vanlige tåkelys, er det på E60 værtfall. Hvis du har uten, så har du H8, det har jeg liggende både 60 og 80W super hvite pærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an og slette innlegg på forumet.

Hvilke pærer man har så er det vel bare å stikke øynene inni lykten og se.

Klarer man ikke å se hvilken type så er pære guiden postet og linket på s. 1.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom visst 3 innlegg av samme der,, hvordan i alle dager får man slettet 2 av dei???

Du har forresten H8 pærer i tåkelysene dine, ingen forskjell fra M-sport til vanlig. Hvis du trenger, så har jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med 3serie LCI 09ish årsmodell, msport + bi-xenon + adaptive lys som kan anbefale LED til angeleyes?

Har kikket litt på disse: http://www.ebay.com/itm/160655576743?_trksid=p2060778.m2763.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Er dette bare noe dritt? eller kan dem funke?

Eventuelt om noen har bilde av nevnte bil, med tilsvarende lamper med LED angeleyes?

Og ja, jeg har tatt meg tid til å lese hele denne tråden, men kunne ikke finne noen med bi-xenon + adaptive lys. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med 3serie LCI 09ish årsmodell, msport + bi-xenon + adaptive lys som kan anbefale LED til angeleyes?

Har kikket litt på disse: http://www.ebay.com/itm/160655576743?_trksid=p2060778.m2763.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Er dette bare noe dritt? eller kan dem funke?

Eventuelt om noen har bilde av nevnte bil, med tilsvarende lamper med LED angeleyes?

Og ja, jeg har tatt meg tid til å lese hele denne tråden, men kunne ikke finne noen med bi-xenon + adaptive lys. :)

Følger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har blitt stoppet i teknisk med led pærer?

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte sette i org pærer.

Hadde led i tåke, park og skiltlys.

skiltlysene var visst for sterke og blendet.

Dem var heller ikke spesielt gla i kina ledbaren min under skiltet.

1998 520ia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har blitt stoppet i teknisk med led pærer?

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte sette i org pærer.

Hadde led i tåke, park og skiltlys.

skiltlysene var visst for sterke og blendet.

Dem var heller ikke spesielt gla i kina ledbaren min under skiltet.

1998 520ia

Blitt påminnet av led i tåke før, men ikke noe mer enn en muntlig beskjed. Led i park og skilt brydde de seg ikke om.

Skiltlysene er sykt sterke og.

Endret av eriksen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...