jkraabol Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Hva med denne? http://www.ekstralys.no/products/h8-6000k-led-30w Jeg bruker disse 80W pærene i min E61, matcher veldig bra i kombinasjon med MTEC V3 Angel Eyes LED som er oppgitt til 7k. http://www.ebay.com/itm/151297066324?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Om du trenger, så kan du få kjøpt disse av meg! Bestilte H8 først, men var visst HB4 på min 250,- for begge? Legger ved et par mobilbilder, selv om de har vansker for å vise riktig hvit-farge: Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Jeg bruker disse 80W pærene i min E61, matcher veldig bra i kombinasjon med MTEC V3 Angel Eyes LED som er oppgitt til 7k. http://www.ebay.com/itm/151297066324?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Om du trenger, så kan du få kjøpt disse av meg! Bestilte H8 først, men var visst HB4 på min 250,- for begge? Legger ved et par mobilbilder, selv om de har vansker for å vise riktig hvit-farge: Hehe, du fant ut at du hadde HB4 på din også. Trodde selv jeg hadde H8, så sitter med xenonlook, lemon yellow, 60 og 80W LED til H8 sokkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkraabol Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Hehe, du fant ut at du hadde HB4 på din også. Trodde selv jeg hadde H8, så sitter med xenonlook, lemon yellow, 60 og 80W LED til H8 sokkel. Godt vi er flere om det! Endte opp med et par H3 50W LED-pærer også, som var ALT for store til å passe i reflektoren til de adaptive kurvelysene. Venter nye straks, så får håpe de passer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Godt vi er flere om det! Endte opp med et par H3 50W LED-pærer også, som var ALT for store til å passe i reflektoren til de adaptive kurvelysene. Venter nye straks, så får håpe de passer! Du får si ifra hvilke pærer du går for, lurer på å bytte ut mine og Eneste problemet er jo størrelsen, sitter telys nedi der jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mundalen Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 (endret) Ja det er fordi du har kjøpt dårlige pærer som også gjør at du er skuffet over lysstyrken. Kjøp ordentlige med innebygget canBUS så slipper du blinking osv. hmm. var desse http://www.ekstralys.no/products/ryggelys-led-cree hadde litt tiltru til sida og pærene siden det var cree og eg hadde hørt bra om det. spesielt billige var dei ikkje heller til 280 kr stk. men notert. Endret Mars 20, 2015 av mundalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkraabol Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Du får si ifra hvilke pærer du går for, lurer på å bytte ut mine og Eneste problemet er jo størrelsen, sitter telys nedi der jo Ikke store pærene det er plass til nei! Bestilte disse, rett og slett fordi det var de ''eneste'' jeg fant som så ut til å passe. Alle med litt skikkelig Watt ser ut til å være for store. http://www.ebay.com/itm/2x-H3-9-SMD-LED-SUPER-WHITE-XENON-Upgrade-Headlight-Fog-Light-Bulbs-Lamps-12V-UK-/371286545508? Uten kurvelys tent: Kurvelys tent: Fargen er lik som mine AE. Har ikke fått testet noe særlig langs veien enda, tror lyset ble veldig svakt og har liten funksjon utover det estetiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krib Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Noen som har peiling på hvordan jeg får av dekselet på denne? Har kjøpt LED-pærer, men får det ikke av - og er redd for å ødelegge noe på dette tidspunktet. Har prøvd å google og søke på YouTube etter DIY, men finner ingen av samme typen, og virker ikke som "klipsa" er på samme sted som på de guidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Noen som har peiling på hvordan jeg får av dekselet på denne? Har kjøpt LED-pærer, men får det ikke av - og er redd for å ødelegge noe på dette tidspunktet. Har prøvd å google og søke på YouTube etter DIY, men finner ingen av samme typen, og virker ikke som "klipsa" er på samme sted som på de guidene. Det er bare å vippe det forsiktig ut, er kun klipset. Begynn fra en kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krib Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 (endret) Det er bare å vippe det forsiktig ut, er kun klipset. Begynn fra en kant. Er det kun den "fremre" delen som går av da? Glasset og det sorte? For nå virker det som jeg har delvis løsnet hele saken, og har prøvd å feste den igjen uten særlig hell. Edit: Skriveleif Endret Mars 23, 2015 av Krib Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Er det kun den "fremre" delen som går av da? Glasset og det sorte? For nå virker det som jeg har delvis løsnet hele saken, og har prøvd å feste den igjen uten særlig hell. Edit: Skriveleif Sitter to klips i den svarte delen, du vipper den ut forfra, og monterer den igjen bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Eg sliter litt med at innimellom så kiler motstandarene (tror eg) fast motoren til adaptive lys og får feilmeld. Da må eg åpne begge lykta og pille og flytte på motstandere. Er det noen som har løsning? Teipe di fast i lykte dekselet eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Teipe eller lime de fast en plass i lykten er nok sikkert den beste løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Hva slags teip vil man anbefale da? Noe teip som tåler varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Hva slags teip vil man anbefale da? Noe teip som tåler varme? Går fint med dobbelside, er ikke noe spesielt varme akkurat der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 (endret) nokon som hadde litt ekstra H8 led pærer her ? ville hatt nokon som ligner på lysa oppe på min f11 må hvit lys med motstand ?? full pakke Endret April 3, 2015 av boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå