bmwgreg90 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Eg har til salgs. 40W på hver om eg ikk husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 nokon som hadde litt ekstra H8 led pærer her ? ville hatt nokon som ligner på lysa oppe på min f11 må hvit lys med motstand ?? full pakke Jeg har et sett med 60W og et med 80W, har også motstandere om du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 noen som har erfaringer med disse? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/404/2344136 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 (endret) noen som har erfaringer med disse? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/404/2344136 Ja, har montert disse på en E90. Helt ok lys. Endret April 11, 2015 av Reef89 Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Hei Jeg fikk disse idag. Skal prøve å montere dem imorgen eller så snart jeg har tid. Noen som vet hvorfor det er 2 "motstander" med her? Trodde man bare hadde behov for 1. Eller om det er 1 motstand, og den andre er for å hindre flimmring av lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Litt usikker, men fulgte med "to" sånne i mine også, går utifra at den ene er motstand og den andre er vel jording eller noe? Usikker, men canbusen er vel i selve motstanden, med mindre det er to deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Fulgte men noe greier i mine og, mtec, bør jeg bruke dem? Bruker dem ikke pdd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Det er vel et slags ekstra SS relé som følger med og er ikke nødvendig å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Det er vel et slags ekstra SS relé som følger med og er ikke nødvendig å bruke. Hva er et SS rele? Prøver uten først, kan umulig tenke meg at det er plass til begge de "motstandene" inni lampa? Edit: Fant ut hva SS rele er, eller på norsk, elektronisk rele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Styre strøms relé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Jeg fikk plass til begge i vær lykt uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Gondal Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Jeg fikk plass til begge i vær lykt uten problemer. Ok. Har du adaptive bi-xenon? Du har vel 5serie også? Vet ikke om det er like mye plass i en 3serie. Mener å ha lest her inne i denne tråden at det blir problemer med adaptive lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Jeg har fra mtec, og fikk bare plass til ene dingsen. Jeg har bi xenon adaptive lys.. Fikk en feilmelding en gang også, sidelys error ett eller annet. Men det ordna seg selv. Men det er for dårlig plass inni der Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Endret April 14, 2015 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Ok. Har du adaptive bi-xenon? Du har vel 5serie også? Vet ikke om det er like mye plass i en 3serie. Mener å ha lest her inne i denne tråden at det blir problemer med adaptive lys. Ja jeg har adaptive bi-xenon Asim Gondal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Ja, har montert disse på en E90. Helt ok lys. Det er med andre ord fortsatt m tec AE som er linket på s.1 som forsatt er kongen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå