Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Det er med andre ord fortsatt m tec AE som er linket på s.1 som forsatt er kongen ? :)

Hvis du ser et par sider tilbake, tror det var 80 jeg kom fram til, så har både jeg og Codex lagt ut bilder av bilene våre med angel eyes, der Codex har Mtec sine AE og jeg har ekstralys.no sine AE, og de ser relativt like sterke ut, om ikke mine er noe sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere unna GS sine pærer iallefall, er svært lite fornøyd... I grøftelysa har jeg de 80w LED pærene som var linka til i tråden her, fornøyd med de, men ganske dårlig fargematch!

1e279bd047f3a7d7e8f321634f4b0ac6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe forvirret når jeg ikke alltid finner igjen 2008 E91 LCI 320i m/xenon, som jeg har,  i lister og dropdownvalg når jeg leter etter deler etc. Men når det gjelder valg av mtech sine pærer til AE på min nevnte model, er det disse jeg bør ha?

http://www.ebay.com/itm/400837964400?item=400837964400&viewitem=&sspagename=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en gang mtech en bør velge framdeles ja :)  men finn heller noen med høyere watt som for eks. 40 eller 80w.

At du aldri finner 320i på ebay er fordi den ble aldri levert til statene ++. Minste er 325, men den spiller ingen rolle lyktene er jo like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...