Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Er nok en gang mtech en bør velge framdeles ja :)  men finn heller noen med høyere watt som for eks. 40 eller 80w.

At du aldri finner 320i på ebay er fordi den ble aldri levert til statene ++. Minste er 325, men den spiller ingen rolle lyktene er jo like.

Takk! En blir litt klokere for hver dag som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Har problemer å finne mtec med større wattstyrke som du anbefaler. Har du en pekepinn på hvor jeg finner noen som passer?

De har ikke sterkere enn 26W, men de er mer reele enn andre som oppgir i W, de går utifra styrken i forhold til halogen pærer. Ekstralys har noen 40W som jeg har i min bil, ganske bra lys i de, ligger bilder lenger bak i tråden, dog på en E60 5serie da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke sterkere enn 26W, men de er mer reele enn andre som oppgir i W, de går utifra styrken i forhold til halogen pærer. Ekstralys har noen 40W som jeg har i min bil, ganske bra lys i de, ligger bilder lenger bak i tråden, dog på en E60 5serie da.

Jeg tror jeg går for de mtec LED pærene. Ettersom de er pålitelige i forhold til forstyrrelser etc. Noen kroner ekstra, men det tar en kanskje igjen på  kvaliteten mht levetid. Hva vet jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg går for de mtec LED pærene. Ettersom de er pålitelige i forhold til forstyrrelser etc. Noen kroner ekstra, men det tar en kanskje igjen på  kvaliteten mht levetid. Hva vet jeg?

Jeg vil tippe at de er like bra som de ekstralys.no har, og du slipper den lange ventetiden. Samtidig har en tidligere her hatt problemer med å få lagt alt av ledninger og bokser inni lykta, det hadde ikke jeg med de jeg har. Men er jo helt opp til deg hva du velger å gå for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er responsen jeg fikk fra en mtec forhandler jeg hadde dialog med på Ebay. Ja, en må ta i betraktning at han vil selge . Men utover det er det interesant det han skriver som svar på om de hadde mtec med større wattstyrke 40-80W.

Sitat:

haha.
Please do not buy those 40~80W LED.
They are all lies.
You can buy one and check it, it is only 12~14W maximum for each bulbs.
It is impossible to be operated in such high wattage. The bulbs will burnt within 10 mins, and your headlight will be burnt, too.
If they are real 40W, the temperature will extreme high, and ruin all the wires inside.

IF these can work, I do not believe that MTEC does not know this.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hmm, jeg har ikke noe motstand på mine mtec-pærer, fulgte ikke med i boksen de kom i? Gjelder dette bare facelift kanskje?

Legger også merke til at den ene siden er litt svakere enn den andre, men går ut ifra at det bare er ene pæra som ikke sitter helt som den skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, Jeg har nettopp kjøpt meg en e92 -08 og har front lys med den gule fargen. Jeg skulle gjerne fått meg den nye typen med hvit/blå fargen og lurte på hvis jeg da må bytte hele lyktene eller hvis man kan bare kan bytte pæren? Ønsker jo at dette skal være godkjent og at det ikke skal oppstå noen problemer i etterkant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, Jeg har nettopp kjøpt meg en e92 -08 og har front lys med den gule fargen. Jeg skulle gjerne fått meg den nye typen med hvit/blå fargen og lurte på hvis jeg da må bytte hele lyktene eller hvis man kan bare kan bytte pæren? Ønsker jo at dette skal være godkjent og at det ikke skal oppstå noen problemer i etterkant :)

Du bytter bare pæra, og det er helt lovlig, da alt av lys foran på bil skal være gule eller hvite :)

Ekstralys har fine AE LED pærer til din bil hvis jeg ikke tar helt feil, vis du sender meg skiltnr på PM evt. skal jeg dobbeltsjekke dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bytter bare pæra, og det er helt lovlig, da alt av lys foran på bil skal være gule eller hvite :)

Ekstralys har fine AE LED pærer til din bil hvis jeg ikke tar helt feil, vis du sender meg skiltnr på PM evt. skal jeg dobbeltsjekke dette :)

Sendt pm :) takk for hjelpen!! :)

Hvordan er det da med lysene nede? grøfter lys heter dem vell tror jeg :P kan man få dem i vit/blå lys og vil en amatør som bare klarer og fylle på spylervetske og olje klare og bytte disse eller må det hjelp til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...