tobiastorvik Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Blir bra dette da. Det nermer seg sakte men sikkert
tobiastorvik Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 Lenge siden sist,men kan fortelle att idag skal jeg montere sladrespeil med autoblend. Orginalt selvfølgelig Skal legge ut bilder og film etter montering KLB reagerte på dette 1
Robin L Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Tøft! Vurderer det samme jeg også, så dette ble spennende å se
tobiastorvik Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 Det må du gjøre. Er kun 3 ledninger også. Pluss− og den siste er styrestrøm Kommer til å gi full gass nå for å komme imål med bilen. Har en lang liste som skal vekk
sveigis Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Knallfin bil.Liker å se at folk freser opp e32 og. På min e34 har jeg sånn automatisk sladrespeil.Og det er stilig.Går opp og ned ettersom lys kommer og går.På mitt kan du regulere dette. Stå på med ditt gode arbeid på denne bilen..
KLB Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Knall prosjekt. Virkelig inspirerende Sent from my HTC One using Tapatalk
joggis Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 stilig prosjekt, hvordan fungerer den el-rattstammen din egentlig?
tobiastorvik Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Takk gutta! Rattstammen funker bra den. Er en spake under blinklys bryteren. Og er bare å peive til så kommer rattet mot deg enkelt og greit Andy520iA reagerte på dette 1
tobiastorvik Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Skrevet Desember 23, 2015 Her har det vært stille en stund! Har egentlig bare brukt tid på å samle ihop deler Freakshow reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Skrevet Desember 23, 2015 det er nice! hvordan motor endte det opp med i denne egentlig? når kommer neste oppdatering?
tobiastorvik Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Skrevet Desember 23, 2015 Det blir ikke skiftet motor nå i første omgang da jeg prioriterer manuell kasse og tekniske oppgraderinger. Tror det blir pustehjelp med tiden når lommeboken tilsier det
tobiastorvik Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Skrevet Desember 23, 2015 det er nice! hvordan motor endte det opp med i denne egentlig? når kommer neste oppdatering? Skal prøve å oppdatere litt underveis, men er helt ærlig ikke så flink til å huske det
Freakshow Skrevet Desember 23, 2015 Skrevet Desember 23, 2015 får begynne å skrive litt oftere her da så det blir oppdatert! stroker motoren er den solgt eller har du den liggende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå