tobiastorvik Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 hvor holder de til ? 1540 vestby, ut ifra google di ligger på lørenskog, i vestby driver di ikke med mellomaksler. Aha! Takker
Cbrooen Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Ikke sett denne tråden før, men veldig flott 7er! E32 er jo desverre en utryddings truet art
tobiastorvik Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 God kveld! Har bursdag idag og tenkte jeg måtte dele ett artigt bilde..var 2 ting jeg ønsket meg
Tzunami Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Grattis med dagen! med litt "tilpassing" kunne til og med blitt en m20 den kaken der!
Robin L Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 sorry ot, men blir det solgt deler av det vraket? er int i vindussveiver to stk og armlener forran om han har dette. send meg gjerne en pm i såfall
tobiastorvik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 sorry ot, men blir det solgt deler av det vraket? er int i vindussveiver to stk og armlener forran om han har dette. send meg gjerne en pm i såfall Vindu sveiv? Er el.vinduer du snakker om? Skal se hvilken stand armlenene er i
tobiastorvik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Ops...guess what!![ Bilde ] Kjøpe felgene? Det kan du meeen kan ikke garantere att dem er rette?
Robin L Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 sorry ot, men blir det solgt deler av det vraket? er int i vindussveiver to stk og armlener forran om han har dette. send meg gjerne en pm i såfall Vindu sveiv? Er el.vinduer du snakker om? Skal se hvilken stand armlenene er i har desverre manuelle vinduer i e34n er vanskelig å finne sveiver i beige.. Rop ut ang armlenene da : )
tobiastorvik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 sorry ot, men blir det solgt deler av det vraket? er int i vindussveiver to stk og armlener forran om han har dette. send meg gjerne en pm i såfall Vindu sveiv? Er el.vinduer du snakker om? Skal se hvilken stand armlenene er i har desverre manuelle vinduer i e34n er vanskelig å finne sveiver i beige.. Rop ut ang armlenene da : ) aha! Det må vel finnes på ebay? Er jo ikke det mest attraktive folk er ute etter? Skal se på armlenene imårgen Skal levere bilen til hugging da
hylle Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Ops...guess what!![ Bilde ] Kjøpe felgene? Det kan du meeen kan ikke garantere att dem er rette? pris da?
tobiastorvik Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Det kan du meeen kan ikke garantere att dem er rette? pris da? Kan vel ikke forlange noe mye utav slike felger skal høre med han som eier bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå