Gå til innhold

Bmw 740i **Ferdig ombygd**


tobiastorvik
 Share

Anbefalte innlegg

Herlig bil :D

Ser du har vært flink gutt å ikke gjort samme feilen som mange andre, nemlig å montere grise sterke blå LED skiltlys som lyser opp hele bakken bak bilen :roll: På disse bilene bør det være vanlige pærer, så kan heller folk gjøre hva de vil på nyere biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil :D

Ser du har vært flink gutt å ikke gjort samme feilen som mange andre, nemlig å montere grise sterke blå LED skiltlys som lyser opp hele bakken bak bilen :roll: På disse bilene bør det være vanlige pærer, så kan heller folk gjøre hva de vil på nyere biler :)

Som om jeg skulle sagt det selv! 8) kommer aldri til å bli montert noe jalla på denne bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i familieselskap, og når klokken tikka ble jeg veeldig utolmodig. Så da ruska jeg fram mitt gode speilreflex og stativ for å leite etter plasser som var kvalifisert til en gammel shiny bmw :P Langt ut på bondelandet der ingen skulle tru att noen kunne bu fant jeg noen lucky spots. og her er det "ferdige" produktet :)

53lzi852r1hlfkb85q8p.jpg

binukn52sevh10rketqc.jpg

8sfjh56bxoneb0n72w55.jpg

frf3j8c51nwnqh1rctm1.jpg

j4160bxcx07dlhslgws3.jpg

a7gj1kosy8ldlc7303du.jpg

so5vjukv9drpcm67wnr5.jpg

Forsøk på lyseffekter inatt.

7eu9i1d12tppjjntthir.jpg

tw984zog087q3az5dfus.jpg

Tada! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe kjent med stedene på de bildene, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det :P

Ser hvertfall meget oppegående ut.. Sånn at jeg nesten fikk lyst på e32 selv nå :P

Var på lauvstad og oppi åsen :) mim farmor er opprinnelig der ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe kjent med stedene på de bildene, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det :P

Ser hvertfall meget oppegående ut.. Sånn at jeg nesten fikk lyst på e32 selv nå :P

Var på lauvstad og oppi åsen :) mim farmor er opprinnelig der ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...