tobiastorvik Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 så litt rart ut med så tykt ratt syntes jeg:P åssen er det og holde i ? Dette er litt vanesak.jeg synst selv det er behagelig. Har mtec2 ratt som jeg kan bruke om det blir for gale
tobiastorvik Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 Felger montert, skilt er plassert, tanken er full, og sommeren er her!!!
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Herlig bil Ser du har vært flink gutt å ikke gjort samme feilen som mange andre, nemlig å montere grise sterke blå LED skiltlys som lyser opp hele bakken bak bilen På disse bilene bør det være vanlige pærer, så kan heller folk gjøre hva de vil på nyere biler
tobiastorvik Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 Herlig bil Ser du har vært flink gutt å ikke gjort samme feilen som mange andre, nemlig å montere grise sterke blå LED skiltlys som lyser opp hele bakken bak bilen På disse bilene bør det være vanlige pærer, så kan heller folk gjøre hva de vil på nyere biler Som om jeg skulle sagt det selv! kommer aldri til å bli montert noe jalla på denne bilen
tobiastorvik Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 Var i familieselskap, og når klokken tikka ble jeg veeldig utolmodig. Så da ruska jeg fram mitt gode speilreflex og stativ for å leite etter plasser som var kvalifisert til en gammel shiny bmw Langt ut på bondelandet der ingen skulle tru att noen kunne bu fant jeg noen lucky spots. og her er det "ferdige" produktet Forsøk på lyseffekter inatt. Tada!
asv Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 Var noe kjent med stedene på de bildene, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det Ser hvertfall meget oppegående ut.. Sånn at jeg nesten fikk lyst på e32 selv nå
tobiastorvik Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 Var noe kjent med stedene på de bildene, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det Ser hvertfall meget oppegående ut.. Sånn at jeg nesten fikk lyst på e32 selv nå Var på lauvstad og oppi åsen mim farmor er opprinnelig der ifra
tobiastorvik Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 Var noe kjent med stedene på de bildene, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på det Ser hvertfall meget oppegående ut.. Sånn at jeg nesten fikk lyst på e32 selv nå Var på lauvstad og oppi åsen mim farmor er opprinnelig der ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå