Gå til innhold

Bmw 740i **Ferdig ombygd**

tobiastorvik
 Share

Anbefalte innlegg

Da er softclose på plass og funker som pokker! :D

Men, den elektriske solgardinen er kaputt.. jeg kjøpte den av en kar som mente att denne var i topp stand osv..åpnet "girkassa" og der var alle drev utslitt selvfølgelig...

Så har jeg forlenget kablene til bryteren, for jeg vil ikke ha knappen i midtkonsollen, så nå blir den attmed cd-spilleren og da slipper jeg tull med å kjøre den opp og ned av passasjerer :)

Aner ikke hvordan jeg laster opp video??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste meg gjennom tråden !! Kos ! Kjempeflott bil !!

Riktige planer med bilen har du også !! Den er , og kommer

til å bli en perle !!

Kult att noen bruker tid til det! :)

Er kjekt att folk legger til merke denne bilen, er plutselig da ting er kjekt etter strevet! :) takk for att du har troa på denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukker den seg selv og, eller låser den seg bare selv ved å trekke ned lukket? Strøkent! :D

Den går kun i lås selv, men jeg synst bare det er tøft :)

Om jeg skal ha automatisk lukking også så er vi over på uorginalt å det kommer ikke på denne bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukker den seg selv og, eller låser den seg bare selv ved å trekke ned lukket? Strøkent! :D

Den går kun i lås selv, men jeg synst bare det er tøft :)

Om jeg skal ha automatisk lukking også så er vi over på uorginalt å det kommer ikke på denne bilen :)

Det var det jeg hadde for meg! Uansett skamtøff feature.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren har begynt å vende mot slutten og har tenkt å parkere for i år. Slik det ser ut nå, så blir det motor i helgen. Og blir da å starte med demontering. Tror jeg skal lage en v8 diy slik folk ser hva som egentlig ligger bak mtp arbeid av topp bytte osv. Har målene klar så tror motor skal være på plass i bilen før nyttår. Er en god del deler som må skaffes men har listen klar. Eneste jeg lurer på er hva som må til for å kode bort automat kassa :) om noen har en guide på dette så hadde det vert flott med en pm eller 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...