Orjan Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 Glimrende prosjekt! Gleder meg til fortsettelsen
RuneTolp Skrevet November 14, 2013 Forfatter Skrevet November 14, 2013 Noen timer med fjerning av rust og klargjøring til sveising av nye deler foran. Tar tid men tror dette skal bli bra, selv med dårlige sveisekunnskaper Første steg Da er det bare å vente på ny plate til å sveise inn over rammevang og tilpasse innerskjermen med hjemmelagde deler.
RuneTolp Skrevet November 30, 2013 Forfatter Skrevet November 30, 2013 Nye deler kommet og fronten kan snart bygges opp igjen
Mjørgen Skrevet November 30, 2013 Skrevet November 30, 2013 Artig å se at slike klassikere blir satt i stand:) jeg har gjort D samme på min 76mod 528:) er mye jobb på disse bilene! Har også maken delebil om du trenger deler
RuneTolp Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Skrevet Januar 5, 2014 Begynt med tilpassing og sveising av fronten, fått på batterikasse og nedre del h/s. Frontseksjon er påbegynt tilpassing, skal helst stemme med forskjermer og nedre frontplate. Er visst ikke bare å sveise i vei nei Begynner å få tilbake konturene av en bil nå
RuneTolp Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Skrevet Mars 25, 2014 Fått igjen div understellsdeler fra sandblåsing og lakkering. Nye skruer og div foringer på plass. Påbegynt montering av nylakkert understell. Mye jobb igjen men det går rett vei nå Hvis noen skulle være interresert i å overta prosjektet for en billig penge så kan det være interresant siden jeg mister verkstedlokaler fra Mai og har fått nye tidkrevende utfordringer på jobben.
RuneTolp Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Skrevet Mars 27, 2014 Det er ikke mye som skal til før prosjektet er rullende, det meste av rustarbeid er gjort og det er ikke mye som mangler av deler heller. Så hvis noen veit om noen som ville overtatt prosjektet så send meg en PM her. Ett bra utgangspunkt er det i hvertfall med mye nye deler og en del ekstra deler fra en delebil jeg har hugget.
RuneTolp Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Ingen som veit om noen som har lyst til å overta prosjektet for en billig penge?
RuneTolp Skrevet April 23, 2014 Forfatter Skrevet April 23, 2014 Se annonse og bilder i forumet på E12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå