Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 .....opprett heller en donasjonskasse der folk frivillig kan donere en valgfri sum til forumet, også får de som har donert en tekst under nicket, slik som "bidragsyter" eller noe lignende. noen andre som synes det kan virke som en fornuftig plan? http://bimmers.no/index.php?option=com_ ... &Itemid=59 Nederst på hovedmeny-delen så er det donasjon der man kan gå inn og gi penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 syns ikke at det skal bli avgiftsbelagt å være medlem her, personlig tror jeg at det vil svekke forumet og gjøre det mindre aktuelt for veldig mange å bli medlem. opprett heller en donasjonskasse der folk frivillig kan donere en valgfri sum til forumet, også får de som har donert en tekst under nicket, slik som "bidragsyter" eller noe lignende. noen andre som synes det kan virke som en fornuftig plan? Uten å lage noe stor diskusjon, så var tanken fra min side å "sperre" kun deler av forumet, for de som ønsker å betale en slant, det er fortsatt så lite, at hvermansen skal kunne klare det. sånn som Club Honda, Vacn osv Helt enig med deg! Dessuten hjelper det også å holde folk som vi ikke liker at snoker rundt på slike forum vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 om dem kan donere en 100lapp for å snoke, så gjør dem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Det gjør det hvertfall litt mer vrient da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ser at tråden om bimmers-filmen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ser at tråden om bimmers-filmen er borte. viewtopic.php?f=6&t=183222 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Alt er oppe å går i min tråd ihvertfall. Bra jobba, Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ahh, burn... Var bare jeg som var litt trøtt der sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 syns ikke at det skal bli avgiftsbelagt å være medlem her, personlig tror jeg at det vil svekke forumet og gjøre det mindre aktuelt for veldig mange å bli medlem. opprett heller en donasjonskasse der folk frivillig kan donere en valgfri sum til forumet, også får de som har donert en tekst under nicket, slik som "bidragsyter" eller noe lignende. noen andre som synes det kan virke som en fornuftig plan? Uten å lage noe stor diskusjon, så var tanken fra min side å "sperre" kun deler av forumet, for de som ønsker å betale en slant, det er fortsatt så lite, at hvermansen skal kunne klare det. sånn som Club Honda, Vacn osv Helt enig med deg! Dessuten hjelper det også å holde folk som vi ikke liker at snoker rundt på slike forum vekk Eller som jeg så på et annet forum; at man må ha 50 innlegg for å få tilgang til kjøp/salg delen av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gordon Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jeg kan medele at hele bimmers.no var nede i flere timer forje natt. Når bimmers.no endelig kom opp igjen manglet kun prosjekt emen i forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jeg kan medele at hele bimmers.no var nede i flere timer forje natt.Når bimmers.no endelig kom opp igjen manglet kun prosjekt emen i forumet... Ikke BMW-deler selges? Men da er det iallfall noe som har skjedd i det strømmen gikk. Håper bare ikke det er noe diskfeil. Virker som det rett og slett er SQLen som har bugget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jeg kan medele at hele bimmers.no var nede i flere timer forje natt.Når bimmers.no endelig kom opp igjen manglet kun prosjekt emen i forumet... Ikke BMW-deler selges? Men da er det iallfall noe som har skjedd i det strømmen gikk. Håper bare ikke det er noe diskfeil. Virker som det rett og slett er SQLen som har bugget. bmw deler var også borte en periode inatt. men meget bra du ordner ting Gunnar takk for et flott forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gordon Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Jeg kan medele at hele bimmers.no var nede i flere timer forje natt.Når bimmers.no endelig kom opp igjen manglet kun prosjekt emen i forumet... Ikke BMW-deler selges? Men da er det iallfall noe som har skjedd i det strømmen gikk. Håper bare ikke det er noe diskfeil. Virker som det rett og slett er SQLen som har bugget. Det er jeg ikke helt sikker på.... Kjempe at du fikk det opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Synes bimmer kan ordne en pengedonering, slik at hver bruker betaler 200,- Jeg synes dette er på sinn plass når forumet har blitt såpass stort og populært Meget gode moderatorer og administratorer i tillegg som tar tak i slike feil raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBakkeN Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Blir logget ut med en gang jeg trykker på forum jeg, veit jeg skriver fra brukern min nå, men vis jeg trykker på forum nå så er jeg logget ut:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå