Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

On 4/2/2016 at 0.50, D.Toft skrev:

jadda, byttet stoler til mekaniske stoler, dem var lettere, reiv utav reservehjulet, men fremdeles ikke nok vekt ned..

fikk 20kg lettere på vekten med nye lette stoler og uten reservehjul, men reservehjulet veide i seg selv 20kg.

neste steg må da være å montere inn ett 54 ah batteri på 15 kg, orginale 100 ah veier 25..

da skal jeg i teorien være akkurat på kusehåret på vekten.

 

men la merke til en ting, når jeg godkjente med m62 motor, så var den 910kg forran, med ac og full pakke, menst med s62 så er den 980kg, så hvor kommer dem 70kg fra?

s62 er jo bygget på m62 blokken, hadde samme bremser og hjulsett på, så da mistenker jeg vekten til vegvesenet, den som viste 910kg var av mekaniske typen, menst denne nye vekter er digital og sikkert bedre kalibrert..

 

noen tips til letting?

er ikkje s62 stålblokk da? m62 er alu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke komme med slike oppdateringer uten bilder og lydklipp, gutt! Venter fryktelig spent nå :wub: Skulle bodd i Bergen, så kunne jeg tatt med mikrofonen min òg..

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel begynne med denne: 

Filming er ikke helt min greie, enda :P Overeksponerte kraftig med de innstillingene som var anbefalt på nett, så ble litt rart når jeg justerte eksponeringen i ettertid. Haha. Men lyden skal være bra, og det var jo den som var poenget :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Thundercoil skrev:

Kan vel begynne med denne: 

Filming er ikke helt min greie, enda :P Overeksponerte kraftig med de innstillingene som var anbefalt på nett, så ble litt rart når jeg justerte eksponeringen i ettertid. Haha. Men lyden skal være bra, og det var jo den som var poenget :P 

holy moly! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...