Robin L Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 skulle hatt endel igrunn lister til framfangeren, hengerfeste, noen interiørlister, bremser om det er brukende, og karossdeler men det er det ikke noe hast med kjøpt tilbake min gamle 730 skjønner du : ) er noen småfeil og litt rust på dører og framskjermer. ikke noe som haster å gjøre noe med så tar det etterhvert som jeg finner deler : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 karosserideler og interiør deler har jeg ikke. men, jeg har 740 frambremse calippere, 2 sett med calippere til bakbremser, ikke ventilerte, samt 1 sett med 728 brembo calippere framme fra 728. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 da kan bremsene være interessante iaff. mistenker at kalipterene, spesielt framme begynner å bli trege. de tar ikke bort rusten skikkelig på skivene, og den hugger litt til høyre om jeg bremser kjapt. er vell brembo på 730n og så de er sikkert like. men 740 er vell bolt on det og? skiver må jo byttes uansett så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 (endret) er like bremser på 728 og 730 ja. 740 bremsene er bolt on har satt 750 bremser på 728 spindler på min nå Endret November 19, 2014 av D.Toft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 litt bilder, lakkerte toppdeksler strammet oljepumpe kjede b44 montert i 728 karosseri delebil hentet av ny eier 728i med B44 motor, vekt på front. total bilvekt med B44 motor som tidligere nevnt, så veier bilen med B44 motor og 6 trinns manuell kasse LIKE mye som den gjorde med B28 motor og automat kasse. den er i tillegg 50kg lettere nå på fronten med 750 bremser forrann enn en orginal 740.. dette er merkelig.. syntes ikke dem grå feltene på siden av pyntedekselet var fint, så da ble dette lakkert. ble litt matt oppå, men men før så motoren slik ut, tenker da på fargene på toppdekslene og pyntedekselet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 da har jeg fått time til sluttkontroll. så får vi se om jeg får bilen godkjent med motor, 750 bremser og coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 YESS!!!!!!!!!!! var på visning med bilen i dag for godkjenning av: M62B44 + 6 trinn manuell 750i bremser forran og bak coilovers og orginale M-paralell 18" felger. dette gikk rett igjennom, sa ikke noe på noe Hadde trøbbel med å få godkjent coilovers OG orginale 17" paralell felger på E39en jeg hadde, så var litt skeptisk om jeg fikk godkjent med orginale felger på denne, men jaggu gikk det. selvom i vognkort står det at ET er 13. og paralell felgene mine har ET 25 bak. men viste til 3 forskjellige E38 der alle hadde ET 20, og viste til utskrift fra realoem på m paralell felgene, så da ser han at dem er orginale til denne bilen. så nå kan jeg snart sende søknad for ombygging til S62B50 motor, så får vi se hva dem sier til dette Aroid reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 da er bestilling på quaife diff betalt, satser på at denne vinteren blir bedre enn dem forrige haha quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 i dag er jeg "lykkelig" eier av e39 m5, import. denne blir hugget for å sette nedi motoren og godkjenne denne i min E38. støter sikkert på noen problemer underveis, men alt lar seg løse. bilder og slikt kommer når bilen er i mine hender. quandt1960 og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik92 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 da er m5 kommet på tunet.7søknad til vegvesenet sendes ila uken håper jeg. må få ladet batteriet, lest av feilkoder, og se om eg får fatt i prøveskilter så får vi testet den litt og haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Du får gi en lyd når du skal teste, alltid lurt på hvordan disse går orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 mja, må teste clutchen, selger sa den slurer ved pådrag. hatt en liiiten tur nå, går helt greit liksom. egenvekt på 1795kg, så kan ikke være så gale med en slik i en e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå