Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

å få ned diff, eller rettere sakt å demontere akslingene fra diffen gikk ikke som forventet..

prøvde å skru av boltene, endte med at torx hodet knakk, jaaavel, kappe alle hodene, trekke knutene så langt ut som mulig og så kappe igjen for at akslingene er løse fra diffen.

frem med kraftig pumpetank og skru ut boltene.

 

har bestillt nye bolter og shims.

 

muligens eg bytter lagre i diffen også, men finner ikke lagre i delekatalogen, noen som vet hvor man får lagre til 740i med manuell kasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går seint dette, men det går på fram.

 

har plukket ut s62 motorkabler fra delebilen, så nå begynner det morsomme med å sy inn ca 40 kabler inn i e38 bilnettet.

 

fått sport comfort stolene mine fra tyskland nå, skal bli godt å få dem inn og. var skeptisk til om dem kom i det heletatt, men jaggu kom dem etter ca 1 uke. hele og pene, ikke noe å utsette på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal få tatt noen samlebilder av elanlegg som skal syes inn.

 

nei skal ikke være problem å godkjenne, gjelder bare å dukomentere. el arbeid derimot, kan bli ett problem. tror dem første e38 deler samme type elnett som e34, og mener da at det ikke er canbus i den, men ikke noe er umulig da det går ett par e34 med s62 på org ecu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke noed med  i og p-bus ?   har ikke satt med inn i dette så vetke forskjellen.  men at det kan bli litt styr regner jeg med ja.   mener jeg har sett noen som selger ferdiglagde hjerner som er programert uten lmm,startsperre  osv.  det gjør det sikkert litt enklere 

Endret av space-ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...