Evenol Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Hei, Onkelen min ble frastjålet sin Anssems MSX bilhenger tirsdag 11. september ca. kl. 20.00 fra Sørumsand i Akershus. Idioten fortalte at det stod en Audi A4 med motorstopp/elektronikkproblemer mellom Sørumsand og Blaker, og at han skulle til Bekkestua omrd. med denne bilen. Skulle bare ta et par timer. Onkelen min var litt stressa og er av den snille gamle sorten, så han lånte bort hengeren til vedkommende. Han trodde at han hadde sett vedkommende i nærheten før, noe som viste seg å ikke stemme. Vedkommende dukket ikke opp med hengeren senere på kvelden. Personen var også særdeles interessert i Audi, hhv. RS og S-modeller. Noen lenger ned i veien har tipset om at onkel har en slik henger, fordi det er veldig få som vet det, og den står ikke synlig. Onkel har snakket med disse, men de hadde ikke noe info. Reg. nummer på hengeren er: CR 3776 Man kan bruke hengeren med eller uten lemmer. Luke til kjøreramper bak. Fyren kom i en sliten gråfarget lignende Ford Transit/Citröen Jumper(type stor kassebil). Høyre hjørne på frontfangeren foran er revet av. Tips som fører til at hengeren kommer til rette blir belønnet med 10.000,- NOK. Ta kontakt på PM eller 95148425. Takk for all hjelp. Bilder av tilsvarende henger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Ingen som har sett noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Står vel under brua i bestum veien , der har jeg hentet min 2 ganger . Den ene gangen var den til koblet en bil fra estland ,som jeg satte fyr på litt senere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Jaaaaha? Du satte fyr på en bil? Er det lov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 ooo detta vil jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Den ene gangen var den til koblet en bil fra estland ,som jeg satte fyr på litt senere . Skjønner jeg jævla godt at du gjorde, hadde nesten gjort det selv Når andre ødelegger for deg så kan vel du få ødelegge for dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Den ene gangen var den til koblet en bil fra estland ,som jeg satte fyr på litt senere . Skjønner jeg jævla godt at du gjorde, hadde nesten gjort det selv Når andre ødelegger for deg så kan vel du få ødelegge for dem også. Hehe, men er det vanlig til nordmenn da? PS: Jeg skulle satse på noe mer personlig, jo da går jo greit å brenne bilen, men synes ikke det er nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Likte løsninga lenger oppe her Håper hengeren dukker opp hos eieren igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå